Opinia Isuzu Trooper midi 4wd 2.0 0KM (benzyna+gaz) terenowy 1990r., ocena użytkownika (pw6)

Isuzu Trooper midi 4wd 1990r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 0KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 160 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 4 lata

data oceny: 2010-02-18

liczba wyświetleń: 1820

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
11.00
14.00
Trasa
8.00
11.00
Cykl mieszany
9.50
12.50

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na wycieki z mostow skrzyni biegow tak jak w terenowce i czy silnik kiedys nie byl przegrzany bo te auto morzna szybko przegrzac jak kazdego japonca

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

wsiadac i jezdzic mnie niezawiudl prawie nigdy na trasach

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

wszystkim ktorzy nie wariujom a potrzebujom wola roboczego wszedzie wjedzie i wyjedzie bo chociarz sie zakopie zalaczy naped 4WD i jedzie dalej

Ocena ogólna

turbina na zwyklym gazie miala tak zwanom dzire zero przyspieszenia jedynie zalorzyc sekwencje lawowom to bedzie chodzilo durzo lepiej na gazie

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

wiadomo to jest bus inaczej sie jezdzi niz osobowkom ale spoma 4 kola naped jak troperze ladowny jak ciagnik rolniczy po zalaczeniu napedow

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

9/10

Napęd

jezdzilem cztery lata jednego roku zrobilem 120 tys .km.aby olej wymiana cbyla co miesiac i jazda dalej bardzo mala awaryjnosc minus byl dlamnie troszke zawolne przyspieszenie inni zimom przychodzili zeby im odpalic na lince a moj -25 i odpalal tykniecie jak na gazie tak na paliwie

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

8/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

zawieszenie bajka bo z przodu drazki skretne jak chcialem wysoko tak mialem {bo morzna bylo regulowac samemu jak ktos umial}

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

blacha jak dzwon chyba ocyn moja wersia byla na 4 kola naped to rama byla zmacniana

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

6/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

wiadomo bus ma durzom powierzchnie do grzania bo stylu nie bylo w tym modelu

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

srodkowe lusterko w takim aucie jest zbyteczne bo masz zaladowany towarem to tak nic nie widzisz przez nie

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

elektronikom niemialem nigdy klopoyu ale za to po deszczu z kola jak naleciala woda na aparat to zaczol strzela i nie bylo go morzna odpalic zle poprostu bylo zabezpieczone to miejsce 2,0litr benzyna chociaz probowale uszczelnic ale nic nie dawalo zalorzylem nawet nadkole dorobione z innego z auta bo to co produkowali niezdawalo egzaminu oraz zalorzona byla oslona pod silnik

Elektryka

10/10

Elektronika

8/10

Naprawy

wiadomo niepsulo sie ale przy tym busie drazki kierownicze mosialy byc robione na zamowienie bo sie roznilo od zwyklej wrsi tylno napedowej a od tropera tez nie pasowalo

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Napęd

autor opinii