Opinia Jaguar S-Type luxury 3.0 V6 FSI 240KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2003r., ocena użytkownika (dkw)

Jaguar S-Type luxury 2003r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.0 V6 FSI 240KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 28 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2008-08-18

liczba wyświetleń: 6055

Spalanie

Całkiem zadawalające jak na 3litry pojemności i 240KM mocy/silnik FSI/. Podobno poprzednie były mniej ekonomiczne.
benzyna
gaz
Miasto
11.60
-.--
Trasa
8.40
-.--
Cykl mieszany
9.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na stan techniczny i regularność przeglądów technicznych,a także stan wnętrza pojazdu, co dużo mówi o właścicielu.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Uzytkować należy bez zbędnych ceregieli, podobnie jak każde inne auto.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobom dla których estetyka i dobry styl nie są obojętne i dla których jazda powinna być frajdą,a jednocześnie chcą podkreślić swoją osobowość.

Ocena ogólna

Samochód zauważalny,wzbudza zainteresowanie,dla osób chcących podkreślic swoją indywidualność i stroniących od kłopotów technicznych.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Auto/prod.po 2002r./prowadzi się rewelacyjnie, można by powiedzieć, że się nim nie jedzie tylko płynie.Jazda sprawia niesamowitą frajdę.Spełnia oczekiwania zarówno samochodu luksusowego jak i sportowego.Rewelacyjne przyśpieszenie a także, mimo dużej mocy/240 KM/ niskie zużycie paliwa/ok.8,5l/100km/sprawiają, że auto plasuje się na górnej półce samochodów jeżdżących po naszych drogach. Brak zrozumienia dla małej popularności tego samochodu na naszym rynku pomimo niskich cen samochodów używanych tej marki. Gorąco polecam na podstawie porównania z innymi samochodami popularnymi na naszym rynku,jak vw,audi czy bmw,którymi jeżdziłem,a było ich kilkanaście.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Spawuje się bez najmniejszego zarzutu.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Bez uwag

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Trudno powiedzieć, bo podobno o gustach się nie dyskutuje,ale jeśli chodzi o mnie to nawiązywanie do tradycji przy projektowaniu kolejnych modeli uznaję za bardzo korzystne, ponieważ zawsze mnię denerwowało jak mój nowy model już po dwóch czy trzech latach stawał się stary modelem i nie przypominał swojego poprzednika.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

7/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bez uwag

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Tak jak wyżej

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Bez komentarza

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Koszty przeglądów serwisowych porównywalne z innymi markami biorąc pod uwagę przeglądy w autoryzowanej sieci serwisowej jaguara.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Patrz j.w.\\r\\nI to jest cały mój komentarz

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Trudno mieć jakiekolwiek uwagi.

Komfort jazdy

autor opinii