Opinia Jeep Cherokee KJ 2.5 CDR 145KM (turbo diesel) terenowy 2002r., ocena użytkownika (fnx)

Jeep Cherokee KJ 2002r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.5 CDR 145KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 1 200 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2009-02-26

liczba wyświetleń: 4547

Spalanie

przy prędkości 0o 100 km/h 8 l ON (duży wpływ ma jazda na tempomacie im dłużej tym bardzie spada) w mieście ok 12 ON ( to moja max wartość), na tyle z przodem i terenem nie mierzyłem
diesel
gaz
Miasto
12.00
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Czy auto jest serwisowane (nie koniecznie w ASO). Jeśli ktoś dba o nie jest niezawodne

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na innych użytkowników bo machają do siebie pozdrawiając się. Ja też to robię

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Z tym silnikiem ludziom spokojnym których nie rajcuje już jazda na maxa, świetne na miasto (wszędzie wjedzie) w teren na ryby itp

Ocena ogólna

Jeśli kiedyś przyjdzie mi ochota go sprzedać to tylko zamienię rocznik na młodszy

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

przydała by się firmowa kamera z tyłu bo koło zapasowe utrudnia parkowanie ale jak ktoś wyczuje auto to można przyzwyczaić się

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

7/10

Napęd

Auto fajnie jeździ do 120 km/h. Wyżej też daje radę ale to terenowe a nie SUV więc szkoda go. Przy jego wysokości nie polecam jeździć z dużą prędkością szczególnie na zakrętach

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Komfort jazdy to już bajka

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Bagażnik duży ale nie jedna limuzyna ma większy. Plastyki nawet ładne ale trochę trącają tandetą (zbyt twarde)

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

To już bajka jeśli była by ocena 15 to na nią zasługuje. Auto stoi pod chmurką i nawet przy - 13 st. nie skrobałem tylko uruchamiam silnik i włączę nawiewy i za chwilę czuć ciepło. Szyby odparują i już nie mają ochoty zaparować.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

widoczność tylko kierowca TIR - a ma lepszą

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

żadnych problemów nawet nie wiem jak ocenić

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Części dość drogie (szczególnie opony) ale jak ktoś używa auta z głową to kończy tylko na materiałach eksploatacyjnych

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii