Jeep Cherokee xj 1999r. - opinia użytkownika
nadwozie: terenowy
silnik: 2.5 vm td2.5 115KM (olej napędowy)
skrzynia biegów: ręczna/manualna
przebieg: 203 000 km
liczba drzwi: 5
pochodzenie: importowany
jeździłem/łam tym autem: niecały rok
data oceny: 2011-02-14
liczba wyświetleń: 6651
Spalanie
MUSI PALIC TAKI JEGO UROK
diesel
gaz
Miasto
10.50
-.--
Trasa
8.30
-.--
Cykl mieszany
9.80
-.--
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Odpowiedź:Trudno powiedzieć
Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?
NIE KUPOWAC DIESLA RESZTA JAK JEST W MIARE ZADBANA BEDZIE LATAC PRZEZ DLUGIE LATA MOZNA SPRAWDZIC MOSTY CZY SIE NIE GRZEJA I NIE WYJA MAJA BYC TYLKO CIEPLE NIE GORACE
Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?
Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?
POLECIL BYM TO AUTO NAJBARDZIEJ TEMU GOSCIOWI CO WYNALAZL TEN SILNIK,KOLEJNA OSOBA TO TA CO TEN SILNIK ZAINSTALOWALA DO JEEPA .........POZA TYMI OSOBAMI NIE ZNAM WIEKSZYCH IDIOTOW DO POLECENIA TEGO AUTA Z TYM SILNIKEM
Ocena ogólna
DAL BYM 9 ALE TEN SILNIK PSUJE STATYSTYKE
Układ jezdny
AUTKO W TERENIE IDEALNE SKRZYNIA REDUKTOR DO TERENU IDEALNE BEZ PRZERABIANIA ZAWIESZENIA RADZI SOBIE LEPIEJ W TERENIE OD PRZERABIANYCH AUT ..JAZDA PO ASWALCIE MALO KOMFORTOWA SRODEK LADNY I PRZYJEMNY .W TERENIE JEST POPROSTU IDEALNY POTRAFI WYJECHAC Z TAKICH TARAPATOW ZE NAWET CZLOWIEKOWI SIE WYDAJE ZE JUZ NIE DA RADY ...A ON NAPRAWDE WYJEDZIE.SILNIK DIESEL MA LADNEGO KOPA ALE KONSTRUKTOR TEGO SILNIKA MIAL LEKKO NIE POKOLEJI W GLOWIE STRASZENIE AWARYJNY SILNIKIE TE SA WLOSKIE I BYLY PRODUKOWANE NA LICENCJI ANGIELSKIEJ DO KUTROW RYBACKICH .... STRASZNA KICHA KIBEL W NAPRAWIE 4 GLOWICE KTORE TRZEBA PILNOWAC NIE PRZEGRZEWAC BO PEKAJA W OCZACH ZADEN MECHANIK TYPU PAN KAZIU OD VW GOLFA NIC W NIM NIE ZROBI .MOJ JEEP AKURAT CHODZIL IDEALNIE ZROBILEM NIM 30 TYS KM I NIC ALE SZUKALEM KUPCA AZ GO SPRZEDALEM TEN SILNIK WYPRUJE Z WAS KASE I TYLE .KOLEDZE SIEPSUL BARDZO CZESTO GRONO ZNAJOMYCH NIE RAZ ROBILO KAPITEALNE REMONTY JEDYNIE MOJ SIE UCHOWAL ALE TO PRZYPADEK NAJLEPSZA JEDNOSTKA W JEEP CHEROKEE TO 4,0 BENZYNA W AUTOMACIE SKRZYNIE TE SA JAPONSKIE NIE DO ZDARCIA LECZ W JEEP GRAND CHEROKKE SA JUZ KIBLE AMERYKANSKIE NIE RAZ NA OGLOSZENIACH INTERNETOWYCH SA DO SPRZEDANIA GRANDY Z PADNIETA SKRZYNIA JEEPA CHEROKEE NIGDY NIE ZNAJDZIECIE Z WALNIETA SKRZYNIA BO ONE POPROSY SIE NIE PSUJA .ODRADZAM KUPNO JEEPA CHEROKKE XJ W DIESLU TE SILNIK TO SKARBONA BEZ DNA W GOOGLE WBIJCIE SLOWO VM WYNALAZEKA JAKICH MALO TO ZOBACZYCIE JAK GOSC LADNIE OPISAL TE AUTA I MA RACJE SILNIK 2,5 TD VM BYL MONTOWANY W ALFACH ROMEO ROVERACH I INNYCH KIBLACH JAK JEEP TO TYLKO BENZYNA LUB NOWSZE Z SILNIKAMI CRD OD MERCEDESA TRZEBA TEZ BRAC POD UWAGE ZE NOWSZE O NAZWIE CRD TEZ SIE KRYJA KIBLE VM ODRADZAM SILNIK VM NIE LUBI OBROTOW WIEKSZYCH JAK 2000-2300 TO MAX PO TYM ZAKRESIE ISTNIEJE RYZYKO WYPADNIECIA LASEK POPYCHACZY NIE RAZ NAPRAWIALEMTO GOSCIA KTORZY PLAKALI Z ROSPACZY......
Napęd
JEEP CHEROKEE XJ JEST BEZ WATPIENIA BARDZO LADNYM KLASYKIEM MODELE PO LIFCIE SA BARDZO BARDZO LADNE TRZEBA PATRZEC BO RDZA JE CHWYTA POD USZCZELKAMI TYLNA KLAPA PROGI SILNIKI 2,5 TD VM RADZE BRAC WIELKIM LUKIEM BO TO STRASZNE KIBLE.....BARDZO DROGIE CZESCI I ZAWSZE COS Z NICH KAPIE ....WYCIAGNIECIE ROZRUSZNIKA GRANICZY Z CUUUUDEM A ZAMATOWANIE TO APOKALIPSA JEDNEJ SRUBY NIE WKRECIA NAWET NIEMOWLAK ....KOSTRUKTOR MIAL LEKKO NA GLOWIE COS Z GAREM..........
Komfort jazdy
JAZDA TYM AUTEM POROWNYWALENA JEST DO TACZKI SKACZE BO MARESORY ALE TO JEST AUTO W TEREN A NIE NA JAZDE MIEJSKA MI TAM SIE AKURAT PODOBA
Resorowanie bez obciążenia
Resorowanie z obciążeniem
Jazda z kompletem pasażerów
Nadwozie i wnętrze
BLACHARKA W MODELACH PO LIFCIE LUBI RDZE ...
Wygoda obsługi (ergonomia)
Jakość materiałów i wykończenia
Wentylacja i ogrzewanie
CZESTO XJ MA ZAKAMIENIANA NAGRZEWNICE I ZIMA JEST POPROSTU ZIMNO TRZEBA JA WYPLUKAC ODKAMIENIC BO INACZEJ ZAMARZNIECIE MOJA TEZ BYLA ZAMULONA JEDEN DZIN I W AUCIE UKROP PRZY - 20 STOPNIACH W KOSZULI SIE POCILEM
Elektryka/Elektronika
SZESTE AWARIE EL.SZYB ZAMOKW I LESTEREK TO PRZELAMANE KABLE W DRZWIACH PRZEDNICH POPROSTU PEKAJA W TEJ GUMIE CO JEST WE WNECE .PO NAPRAWIE JEST OK
Naprawy
KOSZTY NAPRAWY SILNIKA TO POLOWA WARTOSCI AUTA ODRADZAM SILKI 2,5 TD ROBILEM ICH JUZ ZE 20 ZAWSZE SA TE SAME PRZYCZYNY PO NIE WIELKICH PRZEBIEGACH 150-200 TYS POPYCHACZE USZCZELKI .JEDYNY PLUS TEGO SILNIKA TO ROZRZAD NA ZEBATKI NIC SIE NIE ROBI PRZEZ CALE ZYCE
Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?
NAPED I WLASCIWOSCI TERENOWE SA SUPER GDYBY TEN SILNMIK 2,5 TD BYL NIE AWARYJNY TO W TEREN PIEKNIE SOBIE DAJE RADE