Opinia Jeep Grand Cherokee Gold Limited 5.2 V8 220KM (benzyna+gaz) terenowy 1996r., ocena użytkownika (9m4)

Jeep Grand Cherokee Gold Limited 1996r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 5.2 V8 220KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 251 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2008-05-22

liczba wyświetleń: 4468

Spalanie

Auto wyposażone w sekwencyjną instalację gazową. Przy obecnej cenie gazu ok. 2,21 pln/l jazda nawet w mieście z klimą ze stałym napędem 4WD, automatem, no i V8 5,2 motor i te przyśpieszenia to super wynik ( 45 pln/100km ). Tak więc bez paniki , no chyba że kogoś nie stać?
benzyna
gaz
Miasto
18.00
20.00
Trasa
15.50
16.50
Cykl mieszany
17.50
18.50

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Sprawność działania napędów.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Jak w każdym aucie: oleje , płyny , filtry.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Autko mogę polecić zarówno rodzinom, "młodym gniewnym", turystom - off road oraz wszystkim którzy o nim śnią.

Ocena ogólna

Super auto za niedużą kasę, max. wyposażone, super bezpieczne, wygodne. Wady i zalety? Tak, nie ma ideałów. Jednak nawet w tym roczniku jest ponad innymi duuuuuuuuuuuuuuuużo młodszymi autami różnych marek.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Układ jezdny miękki, wygodny,( przechyły ), ale taki być musi w autach terenowych.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Mocny V8 ( 220 KM), nie to co 4,0 litra (180 KM), jest różnica i to wielka, mogę to stwierdzić gdyż miałem jednego i drugiego. Dynamiczny, daje wrażenia z jazdy i satysfakcję przy starcie ze skrzyżowania konkurując z młodzieżą w pseudo sportowych autach. Bezpieczny, lepiej współpracuje ze skrzynią QUADRA-TRACK (stały napęd na 4 koła).

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Wygodai jeszcze raz wygoda.

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Zprzodu miejsca na maxa, z tyłu trochę mniej , ale nie ma dużych problemów u faceta 180 cm wzrostu. Bagażnik ok. , nawet z butlą. Materiały spoko z wyjątkiem plastików przy desce rozdzielczej ( casem trzeszczą ).

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Jest naprawdę dobrze , ale dlaczego nie może być lepiej?

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Nie ma na co narzekać.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Przez niepełny rok posiadania tego pojazdu nikt nie dotykał niczego.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Nikt nic nie dotykał.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Zdecydowanie powinien być mocniejszy.

Układ jezdny

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Stawiam na bezpieczeństwo. Stały napęd na 4 koła czli 4WD, to jest to.\\r\\nCo z tego że posiadasz auto z napędem 4x4 a jazda odbywa się tylko przy pomocy jednej osi i w momencie gdy jej potrzebujesz nie ma jej. Wyjątek to auta w których napęd dołączany jest elektronicznie ( nowsze - dużo droższe ).

Napęd

autor opinii
Jacek