Opinia Land Rover LR3 4.0 V6 216KM (benzyna) terenowy 2005r., ocena użytkownika (yqj)

Land Rover LR3 2005r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 4.0 V6 216KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 60 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2010-07-25

liczba wyświetleń: 1997

Spalanie

jak juz go kupileś to płać:)
benzyna
gaz
Miasto
18.20
-.--
Trasa
14.00
-.--
Cykl mieszany
16.20
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na odległość fachowca od miejsca zamieszkania- poważnie! czyli w grę wchodzi Wroc, Krak i Katow, Warsz i Pozn. czy był wymieniony kompresor, czujniki położenia zawieszenia, hamulec postojowy, moduł sterujący zawieszeniem lub wiązki od niego, jesli nie to się nastawić na wymianę.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

unikać wilgoci!! broń Boże nie wymieniać tylnych lamp na nie-oryginalne!!!! Nie jechać nim turystycznie, off-roadowo poza kraj, nie opłaca się stamtąd go holować z powrotem:))

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

spora rodzina z tendecją do rekreacji każdego rodzaju o każdej porze roku. ktoś kto potrzebuje niedaleko od domu - na terenie kraju- sporo przewozić w luksusowych warunkach

Ocena ogólna

komfort i możliwości jezdne i wygląd wciąż przewyższa awaryjność. kupiłbym go jeszcze raz!!

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

jest wielki więc parkowanie trudne, hamulce takie sobie jak na taką wagę 2.7t. jedzie super łatwo, precyzyjnie, zawieszenie w sam raz nie dobija ale też nie usypia jak francuz. wybiera nierówności genialnie, cicho i łagodnie, poduchy powietrzne swoje robią.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

3/10

Napęd

jak dla mnie za słaby silnik do tak ciężkiego auta. w mieście dynamika i przyspieszenie z automatu zaskakująco ok ale na trasie do 80km/h tylko . potem robi się z niego żółw.

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

6/10

Silnik

8/10

Przyspieszenie 0-100km

5/10

Przyspieszenie 60-120km

4/10

Przyspieszenie 80-120km

3/10

Komfort jazdy

fotel kierowcy za krótki i za twardy i żle wyprofilowany. z tyłu jest super komfort.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

6/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

tu wygrywa we wszystkim!!!

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

7/10

Widoczność

jak akwarium , wszystko widac.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

wiadomo że nie można go moczyć, cieniutkie kabelki tuż pod nadkolem. trzeba go traktować jak laptopa- sucho i reset kompa jak zaczyna świrować :))

Elektryka

5/10

Elektronika

5/10

Naprawy

najgorzej jest z diagnostyką, niewielu się na nim zna.

Niezawodność

6/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

jak coś się zepsuje nie umieją go zdiagnozować pomimo 30 komputerów w środku!!!

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

LUKSUS jazdy w każdych warunkach!!!

Komfort jazdy

autor opinii
andrzej