Opinia Land Rover Range Rover P38 4.0 188KM (benzyna+gaz) terenowy 1997r., ocena użytkownika (hvz)

Land Rover Range Rover P38 1997r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 4.0 188KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 227 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2009-07-11

liczba wyświetleń: 6908

Spalanie

bez wzgledu na styl jazdy czy bedziemy sie scigac czy snuć za kims apetyt prawie ten sam 20 litrow gazu trzeba liczyc moj rekord w trasie to niecale 14 litrow ale to bylo dreptanie w idealnych warunkach zbiornik gazu starcza na ~300 km
benzyna
gaz
Miasto
20.50
22.00
Trasa
17.00
18.00
Cykl mieszany
18.00
20.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

odwiedzic forum landrowera, poczytac

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

czy jeszcze cieknie czy juz przestalo. bo to oznacza ze trza dolac

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

wól roboczy do katowania polskich drog. jesli zaakceptujemy spalanie to doskonaly wybor. kobieta ma mnostwo miejsca na torebke:P na zakupy i dziecko -kolejnosc dowolna

Ocena ogólna

+ bezpieczenstwo + komfort jazdy - poduszki + wielkosc + naglosnienie + dostepnosc i ceny czesci ++ duch "landroweryzmu" - spalanie - widocznosc do tylu (jak nie ma parktronica)

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

jak kazde wiekowe auto wymaga poczatkowej opieki, a pozniej to juz zama frajda z jazdy przy hamowaniu trzeba opamietac o wadze samochodu komfort jazdy na poduszkach parkowanie (jak brak parktronica) utrudnia wielkosc samochodu i slaba widocznosc co sie dzieje nisko z tylu

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

5/10

Napęd

4 litry ma 180 koni 4,6 litra ma 226 i jest to SLABSZY silnik, mialem okazje jechac kilkoma wiekszymi od mojego i nie ma porownania duzo tez robi manualna skrzynia biegow poscigac na swiatlach ze wzgledu na wage to sie nie posciagamy, ale w trasie zywe i zwrotne

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

polecam przejechanie po dowolnie wybranej polskiej drodze takim autem, zeby przekonac sie dlaczego warto miec poduszki a nie sprezyny druga sprawa to: 5 osob plus 800 kilogramow w bagazniku i auto stoi prosto auto robi sie glosne (150km/h) na autostradzie, ze wzgledu na wymiary i wyjatkowo oplywowe ksztalty,

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

miejsca mnostwo siedzi sie wysoko i wygodnie zarowno z przodu jaki z tylu. do ladowania samochod mozemy obnizyc kilka centymetrow. duza butla z gazem (85 litrow)miesci sie we wnece na kolo

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

automatyczny program do osuszania, odszraniania samochodu(przednia i tylna szyba) w zimie nie trzeba nic skrobac ani zgarniac, wsiadamy odpalamy silnik i po chwili mamy widocznosc przod/tyl klima dwustrefowa i dziala znakomicie

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

siedzimy jakies 40 zm powyzej poziomu innych samochodow tak wiec do przodu widok doskonaly. widac nawet co jest przed samochodem przed nami do tylu jest gorzej jak przeszkoda jest wysoka - latarnia to ok, jak slupek, kosz etc no to problem. po wlaceniu biegu wstecznego lusterka automatycznie obnizaja sie zeby pokazac przeszkody niskie

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

7/10

Elektryka/Elektronika

ten komputer ma tylko 8 komputerkow w srodku, nowsze modele majace wiecej maja z tym duzy problem tu jest ok. da sie wyjac immobilizer z ktorym bywaja problemy, wyswietlacz informuje nas w jasny sposob ze cos z samochodem nie tak jak jest problem

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

auto przy wyjezdzie z fabryki kosztowalo 10-krotnosc swojej dzisiejszej wartosci i jesli ktos spodziewa sie super limuzyny to ja dostanie, ale w 10- letnim samochodzie niektore rzeczy wymagaja wymiany wskutek naturalnego zuzycia. rynek czesci bogaty, zarowno oryginalnych, innych producentow jak i z rozbiorek. ceny normalne wymiana poduszek i kompresora co mniej wiecej 100 tys km co zauwazalny wydatek reszta w normie

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

6/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

bylem swiadomy co kupuje

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

to moje pierwsze auto na poduszkach i na pewno nie zaloze do niego sprezyn

Komfort jazdy

autor opinii