Opinia Lexus IS 2.2 180KM (turbo diesel) sedan (limuzyna) 2006r., ocena użytkownika (219v)

Lexus IS 2006r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.2 180KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 120 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2011-02-16

liczba wyświetleń: 2191

Spalanie

to wyniki troche zaniżone przy jezdzie dosyc zywejdodac nalezy 2 litry do miasta nawet 15 litrow nie straszne trasa to 7 litroww zwyz
diesel
gaz
Miasto
10.10
-.--
Trasa
6.60
-.--
Cykl mieszany
7.70
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na stan zaworow egr, katalizatora,oraz czy wymieniane byly elementy podczas akcji serwisowych tj, pompa serwo, zaciski hamulcow i cos przy ukladzie kierowniczym :) wszystko na koszt lexus polska odnotowane w historii pojazdu a awarie tego mankamentu moga sprawic ze cena sie zwiekszy o jakies 25-30 tys zlotych!!!!! trzeszczace plastiki i deska rozdzielcza nie powinny niepokoic to norma w tych autach

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

nic jak sie kocha to sie juz wie co robic pozdrawiam

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

mlodym lubiacym sportowy charakter jazdy i komfort przedewszystkim kierowca

Ocena ogólna

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

zawieszenie po 1,5 roku nie bije nie stuka a po przeglądzie na wydrukach komputerowych nadal w stanie dobrym nie ma konieczności wymiany czegokolwiek.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

skrzynia biegów i silnik tzn jego zestrojenie w tymakurat aucie pozostawia wiele dożyczenia w porównaniu z toyota avensis wypada dosyć blado a silnik ten sam a jakoby inne :) nie ma co myślec o doścignięciu bmw moze i audi opla i wszelkich cudów spod znaku vw a tam silniki tylko 1,9

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

5/10

Silnik

6/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

pasażerowie na tylnej kanapie szczególnie słusznych rozmiaró mogą odczuwać dyskomfort, autorzy pomysleli z pewnością mo małych japończykach i to w wydaniu 2+2 z przodu pełen luksus i komfort we wszystkich możliwych wariantach foteler sterowane w 5 kierunkach wentylowasne i podgrzewane pamięć foteli i skórawyśmienite trzymanie boczne i przedewszystkim b.wygodne.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

5/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

6/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

no też pytanie

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

nic dodać nic ująć

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

licząc sie z renoma mar5ki licz sie z kosztami, obslugi na najwyzszym poziomie, a co do przegladow ceny bardzo bardzo przyjazne !! powtazam bardzo dobre ceny w sensie klasy i marki w porownaniu do konkurencji nie jest wcvazle drozej, gorzej z z czesciami itd oraz ich dostepnoscia

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

2/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Spalanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Układ jezdny

autor opinii