Opinia Mazda 3 Sport Diesel TOP 1.6 MZ-CD 110KM (turbo diesel) hatchback 2005r., ocena użytkownika (3da)

Mazda 3 Sport Diesel TOP 2005r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.6 MZ-CD 110KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 54 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-02-10

liczba wyświetleń: 7218

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
5.80
-.--
Trasa
5.10
-.--
Cykl mieszany
5.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Auto posiada kompletne wyposażenie, łącznie z xenonami, czujnikami deszczu. kurtynami i oszczędnym silnikiem.Rozrząd wymienia się co 240.000 km.!!!

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na stan zawieszenia. Mazda 3 to dość niskie auto.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Wszystkim ceniącym niezawodność, wygląd auta i prestiż Mazdy.

Ocena ogólna

Znakomite autko w całości wyprodukowane w japonii, o niepospolitym designie, jakości wykonania i komforcie jazdy.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Znakomite w całości oryginalne autko Made in Japan o wielowachaczowym zawieszeniu tylnym. Świetnie trzyma się drogi, świetne hamulce-4 tarcze, czujniki cofania ułatwiają parkowanie auta.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Świetny i elastyczny silnik z turbiną o zmiennej geometrii łopatek i funkcją overboost-zwiększa moment obrotowy do 260 Nm. Silnik jet cichy i elastyczny. Przyspiesza bez oporów.Skrzynia działa perfekcyjnie.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

mazda 3 ma świetne, wielowachaczowe zawieszenie i dużą dopuszczalną ładowność. Fotele świetnie podpierają ciało, funkcja regulacji odcinka lędzwiowego. Kabina Mazdy 3 jest świetnie wyciszona.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Auto ma duży rozstaw osi-1755 mm. Miejsca z przodu i z tyłu jest pod dostatkiem-mam 187 cm wzrostu.Wszystkie przełączniki są na swoim miejscu, no i piękne zegary w stylu Alfa Romeo.Materiały w Mazdzie 3 są z najwyższej pólki.Auto ma niepospolity i sportowy design.Bagażnik ma regularne kształty.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja działa szybko i sprawnie, podobnie jak świetna klimatyzacja auomatyczna.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

manewrowanie tym autem to czysta przyjemność. W jezdzie do tyłu pomagają czujnki cofania.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Legendarna niezawodność Mazdy.

Niezawodność

autor opinii
Julek