Opinia Mazda CX-7 Grand Touring 2.3 250KM (benzyna) terenowy 2008r., ocena użytkownika (w2v)

Mazda CX-7 Grand Touring 2008r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.3 250KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 40 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2011-01-26

liczba wyświetleń: 4743

Spalanie

Pali jak smok.Ale jedzie też niezgorzej.
benzyna
gaz
Miasto
18.00
-.--
Trasa
13.00
-.--
Cykl mieszany
15.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

nie wiem

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na nic

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Żonie.

Ocena ogólna

Auto szczególnie daje frajde jazdy w zimie. Po mieście nie zwracamy uwagi na krawężniki i klomby. Dobrze się jeździ , dynamicznie przyśpiesza szczególnie z miejsca.

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

Bardzo dobre prowadzenie jak na średniej klasy SUVA, chociaz troszkę za dużo uwago trzeba poświęcać na trzymanie linii jazdy. Zawieszenie sztywne ale nie tłucze bardzo na dziurach, nie dobija. Lusterka boczne ma beznadziejne - bardzo słaba widoczności i koszmarnie długi martwy punkt.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

6/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Bardzo często miesza biegami jeśli się chce dynamicznie ze zmienną predkością jechać. Silnik niepotrzebnie wchodzi na maksymalne obroty (np z 6 na 5 przy prędkości 14okm/h) Jesli jeżdzi się spokojniutko to szkrzynia współpracuje z silnikiem świetnie. Bardzo czuły gaz na starcie - ostro zrywa , a potem nawet jak się bardziej przycieśnie to niewielka już jest różnica

Elastyczność

5/10

Skrzynia biegów

4/10

Silnik

5/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Srednio wyciszony samochód , silnik na wolnych obrrotach odgłosem lekko przypomina diesel, potem trochę słychąc wycie silnika przy obciązeniu. Przyłagodnej jeżdzie wyciszenie jest ok. tylne siedzienia niezbyt wygodne bo siedzi się bardzo pionowo i miejsca niezbyt wiele. Z przodu jest dobrze.

Resorowanie bez obciążenia

6/10

Resorowanie z obciążeniem

6/10

Fotele przednie

7/10

Fotele tylne

4/10

Jazda z kompletem pasażerów

5/10

Wyciszenie

5/10

Nadwozie i wnętrze

Jakośc wykonania - pod spodem po trzech latach jazdy jest trochę elementów podrdzewiałych. Cała karosieria jest po wierzchu perfekt. Nic się nie psuło po 40tys km Nawet najmniejszego defektu nie było. Jestem zadowolony bo w porównaniu do pooprzedniego Jaguar Xtype 3,o benzyna automat ciągle coś się psuło i przy 35tys km klękła cała skrzynia biegów.

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

4/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

6/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Grzeje , chłodzi i już. W trybie AUTO czasem strasznie hałasuje bo wrzuca na max obroty wentylatorów.

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

martwy punkt! najgorszy mankament tego auta

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

1/10

Elektryka/Elektronika

w werski amerykańskiej elektronika nie w pełni do wykorzystania (radio satelitarne, navigacja) Bardzo fajny ekran dotykowy - mogłobybyć więcej funkcji

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

nie było napraw od nowości 3lata -40tykm

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii
Jacek