Spalanie
Miasto spali 10 ale ja nie oszczedzam jade jak wszyscy do przodu bo jesli ktos zechce ruszac i biegi zmieniac co 2tys/obr/min to zejdzie gróbo ponizej ja zmieniam przy 2,5-3tysobr/min.
Trasa tu mamy oszczednosc jesli jedziemy 100km/h i obroty do 2,5tys/obr/min to vito zaoszczędzi nam 2,5L na setke
Cykl mieszany zasłuzone 9 korki - spokojna jazda na trasie.
A wszystko i tak zalezy od kierujacego i od obuwia które posiada obecnie na nodze.Spalanie podaje czy to Lato czy to Zima nie ma znaczenia chyba ze auto sie nagrzewa długo na postoju albo nie wyłanczamy silnika na postoju to spalanie wzrosnie
diesel
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
7.50
-.--
Cykl mieszany
9.00
-.--
Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?
generalnie trzeba całe autko obejrzeć wiadomo ze jesli nie zostało jeszcze nigdy uderzone to jest plusem bo podejrzewam ze vito w orginale mniej koroduje i najlepiej poszukac vito z silnikiem 2.3TDI 98KM i produkcja w Hiszpani
Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?
tylko na obsługe codzienna i w droge pozdrawiam
Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?
Osoba które liczą sobie wygląd i niezawodność oraz zwrotnosc autka
Ocena ogólna
Całokształt autka oceniam na 7 ze względu jednak na karoserie która troche jest zle zabespieczona i to wnętrze które nadaje sie do pzrewozu dwóch osób na pojedynczych fotelach
Układ jezdny
Układ jezdny oceniam bardzo dobrze poniewaz w kazdych warunkach auto prowadzi sie dobrze czy to deszcz czy snieg lub sucha nawierzchnia auto trzyma sie drogi
Napęd
Naped cóż są plusy i minusy więc przyspieszenie oceniłem na 10 bo jak na autko dostawcze 98KM zbiera sie zwawo i nie ma problemów z wyprzedzaniem ale tu jest tez minus powyzej 120km/h robi sie troche głosno skrzynia biegów mała wada to mała zapadka przy lewarku gdy sie wyrobi to biegi cięzko wchodzą silnik rewelacja vito nie ma u mnie lekko a jednak daje rade naprawde dobry wół roboczy
Komfort jazdy
Komfort jazdy dobrze ma tylko kierowca w vito jest za mało przestrzeni dla trzech osób z przodu dwie ok ale pasazer ma i tak przechlapane fotel(ławka 2-os)jest porazka dlatego proponuje vito z dwoma fotelami z pzrodu kierowca i pasazer(pojedynczy fotel)tak jak pisałem wczesniej powyzej 120 jest głosno resorowanie no jak by nie bylo jest to auto dostawcze ale naprawdw dzielnie znosi nasze POLSKIE drogi
Resorowanie bez obciążenia
Resorowanie z obciążeniem
Jazda z kompletem pasażerów
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń sprzodu tylko 2 osoby na pojedynczych fotelach.Wszystko pod reka takze nie ma problemu z tym ze trzeba szukac przycisków.Materiały to przewaznie plastik w wersji van ale nie dosc wytrzymałe np.klamki wew. które pekna gdy postawi opór.Karoseria to pieta achillesowa Vito strasznie leci maska potem progi z pzrodu ale jest na to sposób założyc chlapacze i z głowy mi pomogło po tej zimie nie mam zadnych wykwitów ale to drobiazg ważne że motor pracuje nie zawodnie
Wygoda obsługi (ergonomia)
Jakość materiałów i wykończenia
Wentylacja i ogrzewanie
Mała kabina nagrzewa sie szybko jedyna bolączka to wentylator gdy jest juz przepracowany nalezy mu sie wolne zawieszaja sie szczotki silnika dmuchawy(dot.wentylatorów firmy valeo)ale wszystko jak najbardziej proste do naprawy łatwy dostep do sekcji grzewczej vito
Widoczność
Widocznosc z pzrodu jak najbardziej 10 duże szyby po bokach bez przegrody zapewniaja bdb widocznośc to samo jeśli chodzi o lusterka są naprawde wielkie w porównaniu do T4VV i nie ma problemu z cofaniem do tyłu a jesli ktos ma przeszklone vito to ma naprade rewelacjie bo szyba z tyłu jest naprawde duza przez która naprawde duzo widzimy
Elektryka/Elektronika
NIe mam problemu.
Naprawy
Nie bede sie rospisywał co wymieniam ale vito jeszcze mnie nie zawiodło i tu zalezy kto jak dba tak ma ja robie tym autem 50000tyś rocznie i wymieniam mu 5 razy w roku olej i filtry oraz raz na rok swiece zarowe oraz filtr paliw bo zawsze chce byc pewien gdy rano wstane i strzele w bendiks to ze autko odpali.Autko nie nadaje sie pod ciezkie zaprzegi na aucie woziłem 900kg i na pzryczepie tyle samo i zjadłem zprzegło w ciagu roku tak po zatym wymieniłem przeguby tłumnik od poczatku do końca poduszki silnika tył amortyzatory przód tył dużą zaleta jest łańcuch rozrzadu.Naprawy nie są drogie ale nie polecam servisu merca bo tam za roboczą godzine płaci sie słone pieniadze lepiej znales dobry warsztat i tam naprawiac soje vito
Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?