Opinia Mitsubishi Colt GLXi 1.6 4g92 113KM (benzyna) hatchback 1992r., ocena użytkownika (hkr)

Mitsubishi Colt GLXi 1992r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.6 4g92 113KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 230 000 km

liczba drzwi: 3

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2009-07-10

liczba wyświetleń: 3629

Spalanie

Spalanie naprawdę na przyzwoitym poziomie nawet zimą na krótkich trasach do pracy i latem załadowany pięcioma osobami nie spalił więcej niż 7,5 l/100km
benzyna
gaz
Miasto
7.50
-.--
Trasa
6.00
-.--
Cykl mieszany
7.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

zawieszenie ale w Polsce w każdym samochodzie trzeba zwracać na to uwagę poza tym jeżeli coś już się stanie to wystarczy wejść na WWW.MITSUMANIAKI poczytać trochę na forum i poprosić o pomoc zawsze ktoś pomoże. Chciałbym dodać w tym miejscu ,że fanklub MITSUMANIAKI jest chyba najlepszym i najbardziej profesjonalnym fanklubem w Polsce .Pozdrawiam

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

woda olej i benzyna

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Auto polecam ludziom młodym jest to wspaniała alternatywa dla hondy civic niestety nie jest to auto rodzinne

Ocena ogólna

Zalety: niskie spalanie ,mała awaryjność, łatwość prowadzenia ,duże przyspieszenie co daje dużo frajdy Wady: trochę za niski jak na polskie drogi

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Znakomicie trzyma się drogi ale dużo zależy od opon te ,które poleca producent są ciut za wąskie, układ kierowniczy precyzyjny czuje się kontrolę nad pojazdem, hamulce wystarczające do nagłego hamowania ale mogłyby być lepsze co do parkowania to jest ono kiepskie z powodu dużego promienia skrętu i małej szyby z tyłu na szczęście nadrabia dużymi lusterkami

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

4/10

Napęd

elastyczność jest znakomita jeżdżąc po mieście 50 km/h śmiało można jechać na piątym biegu, skrzynia biegów precyzyjna chociaż wsteczny czasem zgrzytnie, silnik ochoczo reaguje nawet na delikatne muśnięcie pedału gazu i pięknie wchodzi na obroty, przyspieszenie rewelacyjne ale tylko dzięki obrotom jak to w silniku szesnastozaworowym na szczęście nawet ciężkie traktowanie pedału gazu nie powoduje dużego apetytu na paliwo

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Trochę sztywny ale za to dobrze trzyma się drogi, fotele przednie wygodne ale siedzi się trochę nisko i brak pełnej regulacji, z tyłu ciasno wyciszenie bd do momentu kiedy przekroczymy 110 km/h

Resorowanie bez obciążenia

4/10

Resorowanie z obciążeniem

4/10

Fotele przednie

4/10

Fotele tylne

4/10

Jazda z kompletem pasażerów

4/10

Wyciszenie

4/10

Nadwozie i wnętrze

Cztery schowki z przodu to chyba niemało jak na auto z tego okresu, wszystko na swoim miejscu Azjaci są mistrzami pod względem ergonomii wszystko czytelne i na swoim miejscu, jakość wykończenia super nic nie skrzypi a kierownica po tylu latach wygląda jak nowa, bagażnik nie za wielki ale na pewno nie jest to auto rodzinne więc można na to przymknąć oko ,blachy zabezpieczone bardzo dobrze szczególnie spód ,żadnych oznak korozji, jedyny mankament to tylna klapa gdzie pojawia się rdza ale czytałem że prawie wszystkie colty z tego okresu tak mają

Przestrzeń z przodu

7/10

Przestrzeń z tyłu

4/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

4/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

4/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Nawiewy swobodnie wystarczają są tylko trochę głośne na 4 i 5 biegu

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widoczność do przodu bardzo dobra, do tyłu gorzej na szczęście duże lusterka bardzo pomagają

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Układ elektryczny bardzo dobry a z elektroniką też nie ma problemów wszystko doskonałej japońskiej jakości trzeba tylko sprawdzić kiedy były wymieniane kondensatorki w komputerze bo czasami lubią się rozlać (wymiana ok. 20 zł kpl. kondensatorów ok 2zł)

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Ten samochód służy do jeżdżenia a nie do naprawiania silnik niezniszczalny, osprzęt przy przebiegu 230000 prawie w całości oryginalny części dostępne, w żadnym sklepie nie zdarzyło się żebym czekał dłużej niż 1 dzień bardzo łatwy w obsłudze wszystko co chcesz sprawdzić lub wymienić jest bardzo dobrze widoczne wymiana rozrządu to kwestia godziny

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Jeżeli traficie na zadbany model to nie wiecie co to samochód lać benzynę i jechać

Niezawodność

autor opinii