Opinia Mitsubishi Eclipse GS 2.0 4G63 150KM (benzyna) coupe 1994r., ocena użytkownika (px7)

Mitsubishi Eclipse GS 1994r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 2.0 4G63 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 179 km

liczba drzwi: 2

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2010-02-18

liczba wyświetleń: 3202

Spalanie

Jako że jest to auto sportowe potrafi spalic spokojnie 15-16l , ale przy spokojnej jezdzie w miescie można wyrobic sie w 10l na trasie z Tempomatem 7-8 do 100km/h
benzyna
gaz
Miasto
11.00
-.--
Trasa
8.50
-.--
Cykl mieszany
9.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Silnik skrzynia sprzęgło napęd siłowniki tylnej klapy antena tempomat elektryka

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na serwis, auto musi serwsiowac człowiek, który doskonale zna ten model, bardzo często zdarza się przestawiony rozrząd właśnie przez nieznającego się mechanika, w tym temacie polecam zajrzenie na forum Mitshubishi, Eclipse

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Wszystkim którzy chcą miec nietuzinkowe i rzadkie auto.

Ocena ogólna

Bardzo fajne autko niespotykane na naszym rynku jeśli ktoś marzy o aucie z otwieranymi lampami z lat 90-tych to nie ma lepszego wyboru. To prawdziwy biały kruk wśród innych japońskich aut.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Wspaniałe auto jeśli chodzi o łatwośc w prowadzeniu, precyzyjny układ kierowniczy, ABS nie włacza się zaraz po mocniejszym naciśnięciu pedału hamulca. Gorzej z parkowaniem bez podniesionych lamp trzeba podnieśc żeby miec pkt odniesienia.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

4/10

Napęd

Silnik czuły na serwis częsci i płyny eksploatacyjne bdb jakości. Serwis polecam tylko u mechanika specjalizującego się w tej marce/modelu. Skrzynia często leci w tym modelu warto zwrócic uwagę również na sprzęgło mało wytrzymałe zwłaszcza seyjne w turbo...

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

6/10

Silnik

8/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Z przodu siedzi się super nawet na dalekich trasach człowiek nie chce wysiadaa, bdb trzyma na boki. Z tyłu miejsce raczej tylko na jakiś bagaż.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

1/10

Jazda z kompletem pasażerów

5/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeni jak na takie auto bardzo dużo nie ma problemu z nogami zwłaszcza z przodu, z tyłu miejsca bardzo mało. Karoseria bardzo dobrze sie trzyma blacha ocynkowana, warto przed zimą zadbac o zabezpieczenie podwozia i profili zamkniętych... kilkunastoletnie auto.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

1/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Nie ma problemu lato/zima

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Osoby zwłaszcza o niskim wzroście mogą nie widziec maski dopiero po otworzeniu lamp orientują się gdzie mają przód auta. Ja mam 183cm i jest OK :)

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Tu jest już trochę gorzej ale nie ma tragedii trzeba uważac na czujniki, lubią się łamac. Jak w każdym samochodzie czasami coś sie popsuje.

Elektryka

5/10

Elektronika

5/10

Naprawy

Awaryjnośc tych aut wynika z ich użytkowania, często są one katowane i nie mają odpowiedniego serwisu przez co szybko padają w nich różne podzespoły zadbany i serwisowany egzemplarz na pewno dowiezie nas zawsze do celu. Ceny porównywalne lub min droższe niż w zwykłym aucie jeśli czegoś nie ma to można poszukac na forum tam koledzy zawsze chętnie pomogą.

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

2/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Komfort jazdy

autor opinii