Opinia Mitsubishi Eclipse GS 2.0 2.0 150KM (benzyna) coupe 1992r., ocena użytkownika (ta3)

Mitsubishi Eclipse GS 1992r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 2.0 2.0 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 150 000 km

liczba drzwi: 2

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2010-07-15

liczba wyświetleń: 3757

Spalanie

Zależy od nogi kierowcy
benzyna
gaz
Miasto
11.40
-.--
Trasa
9.50
-.--
Cykl mieszany
10.70
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Praktycznie na wszystko, auta często są mocno nie doinwestowane i zajeżdżone. Podstawowe objawy problemów to falujące obroty, ciężko pracujące sprzęgło i skrzynia biegów, stuki na zimnym silniku, dym z wydechu, wszystko tak jak w każdym innym aucie.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Nie katować na zimnym silniku to podstawa, obserwować ciśnienie oleju na wskaźniku i dbać o jego odpowiedni poziom, dokonywać wymian eksploatacyjnych na czas.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Dla kogoś młodego, który ma zamiłowanie do mechaniki i lubi sam grzebać przy aucie w innych wypadkach koszty napraw u mechaników, którzy po raz pierwszy spotykają się z takim autem mogą być dosyć duże.

Ocena ogólna

Plusy: Zadbany dobrze się prezentuje i daje radość z jazdy Minusy: to nie RWD ;P

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Przy dobrym stanie zawieszenia prowadzi się dobrze, jedynym mankamentem jest typowy dla aut z rodowodem amerykańskim duży promień skrętu co powoduje problemy przy manewrach w zatłoczonych miejscach np. parkingach

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

5/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

4/10

Napęd

Charakterystyka silnika wysokoobrotowego, czyli im wyżej kręcisz tym lepiej przyspiesza przez to słabiej ciągnie w dolnym zakresie obrotów, skrzynia biegów nie jest jego najmocniejszym atutem, wynika to często ze złego traktowania poprzednich właścicieli, padają synchronizatory i widełki odpowiadające za trzymanie biegu tak aby nie wyskakiwał.

Elastyczność

6/10

Skrzynia biegów

5/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Zawieszenie dosyć sztywne, ale takie powinno właśnie być, auto typowo 2-osobowe, z tyłu typowa "karna ławeczka" czyli od biedy da się kogoś przewieźć

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

3/10

Jazda z kompletem pasażerów

1/10

Wyciszenie

4/10

Nadwozie i wnętrze

Typowo jak dla auta sportowego dużo miejsc a z przodu, mało z tyłu, bagażnika jak na tą klasę wystarczający, ergonomia bez zarzutu, karoseria w miarę dobrze się trzyma, lekkie ogniska przy tylnych nadkolach i progach

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

2/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

4/10

Jakość materiałów i wykończenia

5/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

6/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

3/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Ogólnie nie miałem na razie żadnych problemów

Elektryka

10/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Dosyć niezawodny jeśli się kupi zadbany egzemplarz co jest niezwykle trudne, koszty napraw przy użyciu renomowanych części wyglądają podobnie jak w przypadku innych marek, niektóre części są trudno dostępne, uboga oferta dostępnych zamienników, części typowe czyli eksploatacyjne są powszechnie dostępne i jest spory wybór

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Wiedziałem co kupuję więc nic nie mogło mnie zaskoczyć.

Nic

autor opinii
Marian