Opinia Mitsubishi Lancer invite 1.8 143KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2009r., ocena użytkownika (v3r)

Mitsubishi Lancer invite 2009r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 1.8 143KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 31 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2010-08-30

liczba wyświetleń: 3560

Spalanie

Paliwożerny! :(
benzyna
gaz
Miasto
9.90
-.--
Trasa
8.50
-.--
Cykl mieszany
9.20
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej nie

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Przy używanych na lakier!

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

nie wiem

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobom młodym, których nie lubię

Ocena ogólna

Słaba jakość, drogi w eksploatacji i utrzymaniu. Słaby lakier! Trzeszczące plastiki! Nie kupił bym go ponownie!

Ocena ogólna

5/10

Układ jezdny

Tarcze i klocki hamulcowe nie wytrzymały 30 tyś km.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

5/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Osiągi silnika 1.8 nie powalają na kolana, jest dynamicznie dopiero po 4500 obr/min. Przy wyprzedzaniu konieczna jest redukcja. Można powiedzieć że to nie diesel, ale jak na 143 konie to słabo sobie radzi na niskich obrotach.

Elastyczność

4/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

I tu znowu moje rozczarowanie. Fotele z przodu słabo trzymają na boki, bardzo słaby zakres regulacji, podłokietnik jest tylko ozdobą, nie da się z niego korzystać. Potwornie głośny, 120 km/h i jest naprawdę głośno w środku.

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

6/10

Fotele tylne

7/10

Jazda z kompletem pasażerów

6/10

Wyciszenie

2/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeni w środku nie brakuje. Niestety mega minus muszę dać za lakier i blachy. Blachy bardzo miękkie, każdy odpysk to małe wgniecenie. Lakier bardzo łatwo się rysuje! Kolejny minus za jakość materiałów. Po roku "dźwięczą" mi plastiki oraz elementy w drzwiach! Kolejne rozczarowanie!

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

5/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

1/10

Wentylacja i ogrzewanie

Standardowy jednostrefowy climatronik, działa.

Wentylacja i ogrzewanie

6/10

Widoczność

Dużym plusem są lusterka, duże i wygodne. W sedanie nie można oczekiwać super widoczności z tyłu. Z przodu sporą część widoczności zabierają słupki a airbagami.

Widoczność do przodu

7/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Na razie bezprolemowo.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Serwis podstawowy po 20 tyś km kosztuje 1200 zł!!!!!!!!!

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

1/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii