Opinia Mitsubishi Pajero American Dream 3.0 V6 ECI MULTI 185KM (benzyna+gaz) terenowy 1996r., ocena użytkownika (cmw)

Mitsubishi Pajero American Dream 1996r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 3.0 V6 ECI MULTI 185KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 300 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 4 lata

data oceny: 2008-08-15

liczba wyświetleń: 4399

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
14.00
15.50
Trasa
12.00
14.50
Cykl mieszany
13.30
15.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Ogólny stan, stan układu napędowego, rdza i pęknięcia ramy szczególnie w rejonie łuku za przednim kołem zdarzają się często.

Ocena ogólna

Bardzo dobry samochód na co dzień, można zjechać z asfaltu bez obaw że sobie nie poradzi (nie mam na myśli rajdów ekstremalnych tylko dojazd nad jezioro, żwirownie czy zimą do domu przez zaspy). Nadaje się znakomicie do pracy i na weekend z rodzinką. Bez obaw można ciągnąć lawetę czy camping.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Trzeba się przyzwyczaić - prowadzenie samochodu w koleinach i innych dziwactwach na naszych drogach zdecydowanie utrudnia prowadzenie miśka. Promień skrętu nie zwala z nóg.

Prowadzenie auta

7/10

Układ kierowniczy

6/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

7/10

Napęd

Waga i powierzchnia pojazdu czynią że mimo ponad 180 koni nie jest to rakieta. Mimo wszystko układ napędowy oceniam bardzo pozytywnie. Skrzynia pracuje jak marzenie, przełącza płynnie i bez szarpania.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

Wysoki komfort podróżowania, dobra widoczność dla wszystkich pasażerów. Nawet ostatnie foteliki dodatkowe (6+7) są wygodne.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

7/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Duże lusterka boczne zapewniają dobrą widoczność do tyłu.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Części do samochodów japońskich kiedyś były drogie, teraz wszystko jest dostępne w niskich cenach.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Układ napędowy w tym samochodzie to ostatnie z prawdziwych terenówek. Pełna blokada tylnego mostu, reduktor i możliwość dołączenia przedniego napędu podczas jazdy. Teraz reklamują L200 w wersji dakar ze skrzynią superselect - mieliśmy to 10 lat temu w Pajero :)

Napęd

autor opinii