Opinia Mitsubishi Sigma 3.0 6G72 226KM (benzyna) sedan (limuzyna) 1993r., ocena użytkownika (d1a)

Mitsubishi Sigma 1993r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.0 6G72 226KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 242 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2008-08-15

liczba wyświetleń: 2867

Spalanie

spala mało benzynki może dlatego że nie ma korków .w trasie do 100km / g mozna zejść do 8 litrów przy płynnej jezdzie .jezdżąc do 140 z delikatną nogą na spokojnie ok 8.5 litra .zatem nie mam gazu
benzyna
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
7.80
-.--
Cykl mieszany
9.20
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Trudno powiedzieć

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

zawsze mi się marzyła sigma ...ale w owych czasach auto kosztowało majątek .później wraz z latami ceny spadły .stylistyka nadwozia zwaliła mnie z nóg .auto ma swój charakter

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

.....jak się dba to się ma ...

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

osobie rozsądnej ,rozważnej ...ekscentrykowi i komuś kto lubi indywidualność ...

Ocena ogólna

gdyby był nowy ....a tak trzba się cieszyć że jezdzi i to całkiem dobrze .mimo lat niezawodny ,komfortowy ,szybki ,ekonomiczny jak na te 3 litry .ma ponad czasową stylistykę nadwozia ...no i nietypwy i okaz na naszych drogach .wiąże się to z brakiem części ale kto szuka to znajdzie ...

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

więc tak...auto ma swoje latka toteż na 10 punktów nie zasługuje .szczerze pisze prowadzie się nerwowo .każde dotkęcie pedału gazu powoduje szybkie przemieszczanie się wskazówki prędkościomierza w kierunku końcowym czego nie czuć wewnątrz auta .czuje się to tylko przy hamowaniu ,mimo dobrej jakości hamulców jakie zmieniłem z fabrycznych auto i tak nie zatrzymuje się z dużych prędkości - w 1993 roku były inne normy ...ma niewielki skręt przednich kół toteż w ciasne parkingi nie wiedzie przodem ale tyłem .

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

7/10

Napęd

co do silnika ?mocny, piękny dźwięk V6 - takie same montowane były w 3000 GT SL /przy dużym przebiegu zaczynają pukać regulatory zaworów co denerwuje ucho ale wewnątrz cisza/ .manualne skrzynie jak i automaty przy tym modelu to niewypał -nie wytrzymują co wiąże się z kosztem wymiany.auto mimo wielkości waży ok.1700 z kierowcą co daje około 7.5 sekundy do 100km dla samochodu o długości 4778 m.kolejne szybkie zmienianie biegów powoduje zamknięcie licznika przy 240 km i odcięcie paliwa. i tu ważne jest to że auto ma 15 lat i nadal jest pełne wigoru .

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

resorowanie jest super .system ecs /regulacja twardości i wysokości zawieszenia / jest boski o ile działa /ale drogi w eksploatacji - amortyzator 2200zł.szt.ale na sporcie trzyma się też super tyle że trochę sztywno .fotele w pełnej elektryce z pamięcią ustawiania ,skóra + podgrzewanie i td. wnętrze odporne czasowi i bardzo ciche no ale lata płyną i o uszczelki trzeba dbać

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

karoseria odporna na rdzę - brak mimo lat .bagażnik konkretny po złożeniu tylnych siedzeń zasypiają 2 osoby . wykończenie solidne nic nie trzeszczy i nie piszczy .po prostu jak na te lata ...nowy samochód

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

jak ma być zimno albo gorąco to jest .klima chłodzi bardzo dobrze .szyby nie rosieją a środek nagrzewa się ...raz dwa

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

widoczność jest zadowalająca

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

wszystko działa jak po opuszczeniu fabryki

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

koszty są niewiekie za tuleje 215 zł.z przesyłką /komplet /co do skrzyni 1100 zł.+ przekładka 5 biegu i montaż ale są niedostepne !!!!oczywiście wymieniałem też rozrząd ok.1000zł.ale to mus przy takim aucie

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

konkretnie owa skrzynia biegów .to że nie mogłem jej dostać ....

Napęd

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Niezawodność

autor opinii