Opinia Mitsubishi L 200 instyle 2.4 136KM (olej napędowy) pick-up 2005r., ocena użytkownika (cp5)

Mitsubishi L 200 instyle 2005r. - opinia użytkownika

nadwozie: pick-up

silnik: 2.4 136KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 28 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2008-08-15

liczba wyświetleń: 6157

Spalanie

moc nie wielka przez to trzeba wkręcać na obroty duże opony oraz opływowość cegły robią swoje no i masa producent mówi 1900 a w rzaeczywistości 2300
diesel
gaz
Miasto
14.00
-.--
Trasa
13.00
-.--
Cykl mieszany
13.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej nie

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

czy przeglądy były wykonywane co 7,5 tys, stan wycieków, przegrzewanie się samochodu, rdza

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

jak się nie jeździ w terenie nie przeciąga na biegach oraz regularnie wykonuje przeglądy nie ma tragedii

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

wrogowi? ;)

Ocena ogólna

kupując samochód kierowałem się długością sprzedaży na rynku japońską technologią i wytrzymałym silnikiem w opini wielu "ekspertów" w czasopismach ogólnie wielkie rozczarowanie pomimo ładnego wyglądu

Ocena ogólna

3/10

Układ jezdny

prowadzenie średnie oczywiście za lekki tył w stosunku do przodu i wszystko co się z tym wiąże; ukł kierowniczy stare rozwiązania , duży promień zawracania hamulce przód wentylowane ale po jeździe w niedużym terenie wentylacja tarcz się zabłaca i hamulce się przegrzewają parkowanie jak to ponad 5 m samochodem w mieście tragedia

Prowadzenie auta

5/10

Układ kierowniczy

3/10

Hamulce

5/10

Parkowanie

2/10

Napęd

producent mówi o mocy 115 KM w rzeczywistości było 91 po dołożeniu w salonie firmowym chipa moc wzrosła do 113 KM mimo niewielkiego przebiegu wycieki między silnikiem a skrzynią biegów, wykrzywiona lapa pompy wody bicie koła pasowego i w konsekwencji uszkodzony pasek;ogólnie wycieki z pod turbiny pokrywy zaworów itd.

Elastyczność

6/10

Skrzynia biegów

6/10

Silnik

3/10

Przyspieszenie 0-100km

3/10

Przyspieszenie 60-120km

3/10

Przyspieszenie 80-120km

3/10

Komfort jazdy

resorowanie wiadomo na piórach sztywne i rzuca tyłem ;drugi rząd siedzeń symboliczny na krótką drogę;

Resorowanie bez obciążenia

3/10

Resorowanie z obciążeniem

5/10

Fotele przednie

5/10

Fotele tylne

3/10

Jazda z kompletem pasażerów

4/10

Wyciszenie

4/10

Nadwozie i wnętrze

mimo dużego wymiaru miejsca w sanochodzie jak w Zastawce tył to symboliczne miejsce paka to największy plus tego samochodu ale gożej z jej zagospodarowaniem brak uchwytów trzymających ładunek miękka blacha więc pełno wgnieceń nawety od lekkiego stuknięcia karoseria nie stety nie cynkowana i podatna na rdzę

Przestrzeń z przodu

6/10

Przestrzeń z tyłu

2/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

4/10

Wentylacja i ogrzewanie

klimatronik działa ok

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

bez kamery cofania i czujników do parkowania w mieście trzeba placu

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

tragedia w umieszczeniu alternatora w najniższym miejscu silnika niewielka kałuża i alternator po raz 3 w remoncie a nowy to wydatek ponad 3 tysięcy główna porażka w jeździe w terenie

Elektryka

1/10

Elektronika

4/10

Naprawy

oczywiście jak nie kupuje się oryginalnych to trochę taniej ale na wiele krócej mimo że model juz od wielu lat na rynku to bardzo mało części z rozebranych samochodów i przez to drogie

Niezawodność

1/10

Koszty napraw

1/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Wentylacja i ogrzewanie

autor opinii