Opinia Mitsubishi Outlander 2.0 175KM (olej napędowy) terenowy 2007r., ocena użytkownika (sp3)

Mitsubishi Outlander 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 175KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 120 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2010-07-14

liczba wyświetleń: 7044

Spalanie

Po niemieckich i włoskich autostradach w 5 osób do 200km\h ok. 8.5 l/100km
diesel
gaz
Miasto
8.50
-.--
Trasa
7.60
-.--
Cykl mieszany
8.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

sprawdzić stan silnika - naprawdę można przegapić minimum oleju,

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!OLEJ !!!!

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Zdecydowanie tak

Ocena ogólna

Do brania oleju i otwierania maski przez kilkanaście lat eksploatacji kilku marek samochodów się odzwyczaiłem - znalazłem wyjście trzeba tankować na stacji z obsługą i prosić o sprawdzenie oleju i płynu do spryskiwacza - i znowu jest pięknie

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Czuć doświadczenie w sportowych autach, pierwsze wrażenie jest tak zaskakujące (zwłaszcza po Scenicu Grand Tour), że się go pamięta

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

bierze olej - co jest deprymujące a brak pomiaru poziomu oleju na komputerze prowadzi do częstego spadku ponad dopuszczalne minimum. (takie zużycie jest zaznaczone w instrukcji jako norma) Silnik podrasowany elektronicznie bez utraty gwarancji - przy zakupie

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

5/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Przy 200 km\h trochę świszczy

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

W słoneczny dzień nie da się używać radia - nic nie widać, ale za to jak już zagra - to nie ma wątpliwości, że dźwięk i dynamika jest super. Zaślepki plastikowe w bagażniku mają tendencje do uszkodzeń. Na plus można zaliczyć fakt, że jednocześnie ma się sportową terenówkę lub po 30 sekundach 7 miejscowy sportowy autobus terenowy - głupia mina policjantów nie do przecenienia

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

4/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Po chwili przyzwyczajenia (trzy lata w krótkiej masce Scenica) parkowanie i dojeżdżanie nie sprawia najmniejszych problemów - lusterka duże, bardzo dobre

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Nic dodać nic ująć, a w najbogatszej wersji systemu audio i video super rozwiązanie z twardym dyskiem na muzykę i kamerą cofania

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

po negocjacjach okres przeglądów został wydłużony, miałem problemy ze zużyciem klocków i tarcz, ale w autoryzowany serwisie montowali jakieś wynalazki o stabilnej marnej jakości - po przejściu na zamienniki dobrej jakości problemy minęły.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

tylko branie oleju, to jest drugi japończyk wyłącznie do jeżdżenia - dłubacze będą nie pocieszeni. Jeszcze jedno 95% przedmiotów, które towarzyszyły mi w Sceniku (o części w ogóle zapomniałem że tam są) wylądowało w garażu, schowki na pewną są słabą stroną OUTLANDERA

Napęd

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

sportowa terenówka - można czerpać przyjemność z jazdy

Układ jezdny

autor opinii
Zeos