Opinia Nissan 350ZX 350 z Pack 3.5 280KM (benzyna) coupe 2003r., ocena użytkownika (22nz)

Nissan 350ZX 350 z Pack 2003r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 3.5 280KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 67 000 km

liczba drzwi: 2

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2011-08-18

liczba wyświetleń: 1878

Spalanie

Jak na osiągi spalanie na przyzwoitym poziomie.
benzyna
gaz
Miasto
16.00
-.--
Trasa
10.50
-.--
Cykl mieszany
13.30
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Przebieg, wypadkowość, stan zawieszenia i hamulców. Omijać szerokim łukiem wersje amerykańskie bez hamulców z zawieszeniem od roadstera.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Krawężniki przy parkowaniu.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Auto do zabawy, w codziennej eksploatacji przeszkadza bagażnik.

Ocena ogólna

Japońska zabawka w pozytywnym tego sława znaczeniu. Auto pełne wad, ale jak się usiądzie za kierownicą na twarzy pojawia się rogal!!!

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Troszkę za twarde zawieszenie jak na polskie drogi, ale w zakrętach wynagradza przyczepnością. Układ kierowniczy precyzyjny jak nigdzie. Hamulce jak na Brembo przystało super, przy hamowaniu z 200+ trochę za szybko się grzeją.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Silnik typowo japoński powyżej 4000 rpm zaczyna żyć, wiąże się z średnią elastycznością. Trochę za twardo pracuje sprzęgło.

Elastyczność

7/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Auto zaskakująco cicho wybiera dziury, ale stosunkowo twardo. Rewelacyjne fotele i Niemcy z Porsche powinni się uczyć. Trochę za bardzo słychać hałas pochodzący od opon.

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

0/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Ergonomia jak na Japończyka przystało ok. Stylistę, który zaprojektował tył auta powinno się zastrzelić. We wnętrzu trochę za dużo średniej jakości plastyku. W bagażniku rozpórka trochę przeszkadza, ale trakcja jest ważniejsza xD

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

0/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

4/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

wszystko ok.

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Fabryczne czujniki parkowania załatwiają sprawę widoczności do tyłu.

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

6/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Wszystko działa. ESP trochę za szybko reaguje, ale da się je w pełni wyłączyć i zaczyna się zabawa.

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

W sumie nic się nie zepsuło. Cen części nie znam, ale tarcze hamulcowe są cholernie drogie.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

6/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii