Opinia Nissan Primera P12 1.9 1,9dci 120KM (olej napędowy) liftback 2004r., ocena użytkownika (bmb)

Nissan Primera P12 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: liftback

silnik: 1.9 1,9dci 120KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 80 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 4 lata

data oceny: 2008-08-12

liczba wyświetleń: 3202

Spalanie

jak na ponad 1600 kg (auto plus kierowca) to jest O.K.
diesel
gaz
Miasto
8.50
-.--
Trasa
5.00
-.--
Cykl mieszany
6.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na przebieg ,bo to diesel,wiec moze być wyjeżdżony i mieć cofnięty licznik

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na turbo-nie gasic silnika zaraz po wysokich obrotach i nie "krecić " zanadto motoru,gdy jest zimny

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

młodym rodzinom-auto pomimo opisanych problemów z widocznoscią poleciłbym zarówno kobiecie jak i męzczyżnie

Ocena ogólna

Jesli komuś nie przszkadza trzeszcząca nieco tapicerka,czy drobne awarie ,to niech się nie zastanawia i kupuje primere Auto ma duży promień zawracania,złą widocznosc do tyłu i przodu.Za to zawieszenie jest b.dobre, a silnik pracuje cicho i z wysoka kulturą pracy.Trochę brakuje mocy ,ale i tak jest dużo lepiej od większosci benzyniaków

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

gdyby nie kamera cofania za parkowanie dałbym 1 .Zawieszene jest inne niż w innych autach i jest idealnym kompromisem na nasze drogi

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

4/10

Napęd

To diesel z duzym momentem obrotowym!! Silnik ma bardzo wysoką kulturą pracy!Przyśpiesza w prawdzie gorzej od TDI i pali o jakies 5 % wiecej ,ale nie klekocze i równomiernie rozwija moc w całym zakresie obrotów

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

W sumie resorowanie jest lepsze przy mniejszym obciążeniu,ale rzadko obciążam auto maksymalnie

Resorowanie bez obciążenia

6/10

Resorowanie z obciążeniem

5/10

Fotele przednie

7/10

Fotele tylne

6/10

Jazda z kompletem pasażerów

4/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Panel n-form i zegary na środku to doskonałe rozwiązanie (czasem tylko nie widać zegarów ,gdy słońce świeci z boku)

Przestrzeń z przodu

7/10

Przestrzeń z tyłu

5/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

4/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

B.dobrze grzeje i chłodzi

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Gdyby nie potężne boczne lusterka i kamera cofania byłaby kompletna porażka

Widoczność do przodu

4/10

Widocznośc do tyłu

4/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

bez problemów

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Była gwarancja,wiec nie płaciłem

Niezawodność

5/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

trzaski plastików

Wnętrze

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

rewelacja

Układ jezdny

autor opinii