Opinia Nissan X-Trail T31 2.0 150KM (olej napędowy) terenowy 2007r., ocena użytkownika (wdw)

Nissan X-Trail T31 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 150KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 85 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2011-02-13

liczba wyświetleń: 4598

Spalanie

Jak to u producentó- w katalogu pisali o 1-2 l mniej niż wychodzi w życiu. Chciałem automatu i komfortu - no to mam spalanie, ale w porónaniu do innych suwów to chyba normalnie wychodzi?
diesel
gaz
Miasto
11.50
-.--
Trasa
8.80
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Trudno powiedzieć

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na wyłuszczone przeze mnie wady i usterki.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Dbać jak o każdy inny.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osoby mieszkające poza miastem.

Ocena ogólna

To mój pierwszy suv więc trudno mi porównywać, ale ogólnie ani to auto idealne anie słabe. Wiem, że zainteresowani oczekują jednoznacznych opinii, ale trudno być wiarygodnym nie majać porównania.

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

Zawieszenie na wybojach pracuje ok. Drgania przenoszone prze kolumne na kierownicę. Źle ustawiona geometria (brak możliwości regulacji w pełnym zakresie) - po roku miałem łyse opony od środka!

Prowadzenie auta

7/10

Układ kierowniczy

6/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Skrzynia biegów dobrze zsynchronizowana ale silnik 150 km to słabe rozwiązanie dla x-trail`a. Do tego dochodzi częsty spadek mocy prze filtr cząstek stałych-awarie.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

4/10

Przyspieszenie 0-100km

5/10

Przyspieszenie 60-120km

3/10

Przyspieszenie 80-120km

3/10

Komfort jazdy

Fotele co prawda skórzane i elektrycznie ustawiane, ale nie super wygodne. Tylne fotele sąskłądane i często stuka ich mocowanie (serwis na gwarancji dokręcał ale teraz radzić trzeba sobie samemu)

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

7/10

Fotele tylne

6/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

5/10

Nadwozie i wnętrze

Cóż - beznadziejny podłokietnik, jeden schowek ale bez oświetlenia(!), drugi pod szybą ale na płaskie rzeczy. Plastyki raczej słabe - wycierają się. W bagażniku tandetne materiały bez udogodnień-trzeba uważąćco się wozi...

Przestrzeń z przodu

5/10

Przestrzeń z tyłu

4/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

5/10

Jakość materiałów i wykończenia

3/10

Możliwość aranżacji

3/10

Karoseria

5/10

Wentylacja i ogrzewanie

No dobrą chwilę to on potrzebuje żeby się rozgrzać, klima mimo co rocznej dezynfekcji trochę zalatuje i wykazuje się słabym zakresem regulacji (do tego jest tylko jednostrefowa)

Wentylacja i ogrzewanie

6/10

Widoczność

Jak wspomniałem - słabo z patrzeniem do tyłu - trzeba zamontować dodatkowo kamerę lub czujniki.

Widoczność do przodu

7/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

7/10

Elektryka/Elektronika

Poziom elektroniki za 140 tys. zł raczej standardowy - do tego problemy z filtrem PDF i czujnikiem spalin - raz doszło do awarii gdzie silnik wyłączał się pop prostu w czasie jazdy! Na szczęście w mieście a nie na trasie...

Elektryka

7/10

Elektronika

5/10

Naprawy

Wysokie ceny w serwisie na części- na szczęście wymienione naprawy poszły na ich koszt. DO tego słabe rozeznanie - przy awarii czujnika spalin musiałem jeździć 3-krotnie zanim doszli co się zepsuło!

Niezawodność

5/10

Koszty napraw

4/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Po japończyku spodziewałem się co najmniej kilku lat bezawaryjnej jazdy. Gdyby nie 3-letnia gwarancja, to pewnie odradzałbym zakup tego auta.

Awaryjność

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Bardzo dobrze sprawuje się automat - bardzo lubię na nim jazdę.

Napęd

autor opinii