Opinia Opel Antara cosmo 2.0 150KM (olej napędowy) terenowy 2007r., ocena użytkownika (n2r)

Opel Antara cosmo 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: terenowy

silnik: 2.0 150KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 42 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2010-01-30

liczba wyświetleń: 4701

Spalanie

dane z przeliczenia, komputer pokładowy pokazuje około 1 litra więcej
diesel
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
8.70
-.--
Cykl mieszany
9.40
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Trudno powiedzieć

Ocena ogólna

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Duży promień skrętu, na plus czujniki parkowania przód i tył

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Brakuje 6 biegu

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Włącznik podgrzewanych siedzeń i gniazdo zasilające umieszczone pod podłokietnikiem (praktycznie brak możliwości obsługi w czasie jazdy), zbyt krótki podłokietnik w dodatku samoczynnie przesuwa się do tyłu

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Klima ok, w zimie parują szyby, mały zakres regulacji temperatury (od 20stopni) czasem jest zbyt ciepło wewnątrz, brak nawiewu na tylne szyby i słabe ogrzewanie z tyłu.

Wentylacja i ogrzewanie

6/10

Widoczność

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

wystąpiły problemy z pracą wycieraczek przód, brak polskiej mapy i lektora w nawigacji.

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

generalnie wysokie koszty napraw w serwisie (wymiana kolumny kierowniczej ponad 7tyś zł lecz na szczęście jeszcze na gwarancji). Mam nadzieję że to co miało się popsuć to się już popsuło bo właśnie skończyła się gwarancja.

Niezawodność

4/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Awaryjność

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

W zimie rewelacja w porównaniu z samochodem osobowym, ale to pewnie dotyczy każdego SUW-a

Układ jezdny

autor opinii
Leszek