Opinia Opel Astra II (wersja Club) 1.4 16V 90KM (benzyna) sedan (limuzyna) 1999r., ocena użytkownika (zry)

Opel Astra II (wersja Club) 1999r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 1.4 16V 90KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 256 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 9 lat

data oceny: 2008-11-15

liczba wyświetleń: 4053

Spalanie

Raczej ekonomiczne auto.
benzyna
gaz
Miasto
8.50
-.--
Trasa
6.50
-.--
Cykl mieszany
7.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Silnik - najważniejsze żeby był w dobrym stanie. Blacharka może rdzewieć szczególnie koło korku wlewu paliwa.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

To autko nie lubi jazdy po nierównych nawierzchniach.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Zrównoważonym kierowcom ze średnimi dochodami.

Ocena ogólna

Jeździłem autem z salonu przez 9 lat. Jeśli miałbym jeszcze raz wybierać wybrałbym tak samo. Auto jest naprawdę bezproblemowe i bezawaryjne, pod warunkiem kupna z "dobrych rąk". POLECAM ten samochód!

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Układ jezdny bez zarzutu. Niestety kierownica nie była w moim modelu regulowana i przy moim wzroście nie była idealnie położona. Dla wysokich osób zalecam kupno modelu z regulacją kierownicy. ŻADNYCH USTEREK PODCZAS EKSPLOATACJI.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Wersja 16 V pozwala na dynamiczną jazdę w trasie. W mieście auto wolniej się rozpędza niż z silnikiem 1.6 75KM. Miałem porównanie jeżdżąc tym i tym. Ale ogólnie napęd dość komfortowy dla kierowców zrównoważonych. ŻADNYCH USTEREK PODCZAS EKSPLOATACJI.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Auto komfortowe ale twarde zawieszenie na polskich drogach daje znać o sobie w środku. Silnik benzynowy bardzo cichy, teraz jeżdżę diselem to bez porównania na korzyść benzyny. Na siedzeniach z tyłu komfort niższy niż z przodu. ŻADNYCH USTEREK PODCZAS EKSPLOATACJI.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeń dla osób wysokich z przodu niezbyt dobra. Z tyłu ok. Wygodne przełączniki.Ślady rdzy pojawiły mi się w 8 roku eksloatacji przy korku wlewu paliwa i na tylnym błotniku. Ogólnie karoseria bez zastrzeżeń.

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Miałem wersję bez klimatyzacji i w lecie jazda to koszmar - miałem ciemny kolor nadwozia. Mocno się nagrzewa. W zimie bez problemu. Wentylacja cicha na biegach 1-3. Na 4 głośna. Wymieniałem rezystor nagrzewnicy. Uszkodziło mi się również przełączanie wlotu powietrza zewnątrz/wewnątrz oraz oświetlenie pokręteł.

Wentylacja i ogrzewanie

7/10

Widoczność

Bez zastrzeżeń.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Poza rezystorem nagrzewnicy w wentylacji wszytko działało bez zarzutu.

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Brak klimatyzacji w ciemnym aucie to koszmar w lecie.

Wentylacja i ogrzewanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Świetny silnik. Żadnych wycieków czy stukotów. Praktycznie bezawaryjny.

Napęd

autor opinii