Opinia Opel Vectra 2000EDITION 2.0 DTI 16V 101KM (olej napędowy) hatchback 2000r., ocena użytkownika (kda)

Opel Vectra 2000EDITION 2000r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 2.0 DTI 16V 101KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 198 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2009-07-14

liczba wyświetleń: 2888

Spalanie

Zależy jak kto jeździ ja osobiście mam cięższą noge znajomi mówią że na trasie potrafią spalić nawet 5l/100km. Nie wiem jak Oni jeżdzą ale ja przeważnie te 110-120km/h utrzymuje.
diesel
gaz
Miasto
8.00
-.--
Trasa
6.00
-.--
Cykl mieszany
6.60
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Trudno powiedzieć

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

NA AUTENTYCZNY PRZBIEG I ZAWIESZENIE KTÓRE JEST SUPER ALE JEŻELI BĘDZIE DO REMONTU TO BĘDZIE KOSZTOWNE GDYŻ JEST WIELOWACHACZOWE !!!!! SAM REMONTOWAŁEM I SCHUDŁEM 1500ZŁ

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

NIE MA NIC SPECJALNEGO ...

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

DLA OSÓB DLA KTÓRE SZUKAJĄ WIĘKSZE AUTO ALE NIE KONIECZNIE KOMFORTOWE !!!

Ocena ogólna

Moim zdaniem OPEL pozostaje OPLEM jeździłem 1,5 roku. VW Golfem 1.9TDI i powiem szczeże że VW jest bardziej wdzięczny niż Opel. Generalnie jeżeli komuś zależy na kupnie ala limuzyny czyli większego Auta to napewno Vectra nie będzie trfnym wyborem ponieważ wielkością się zgadza ale właściwościami i wygodą to tak sobie !!! Wielką zaletą jest PROWADZENIE NAPRAWDĘ MA ZYŁKĘ SPORTOWEGO AUTA WIELOWACHACZOWE TYLNE ZAWIESZENIE NAPRAWDE SIĘ DOBRZE SPRAWDZA I TRZYMA MOCNO NA SZYBKICH ZAKRĘTACH.

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Jeżeli chodzi o elestyczność to do obrotów 2000obr/min. Mamy pustkę ale powyżej już ciągnie przyzwoicie ale to wada wszystkich oploskich diesli. Wielkim Plusem to długie przełożenia przydaje się przy mijankach można ostro pofolgować na jednym z wybrabych biegów.

Elastyczność

6/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

6/10

Przyspieszenie 0-100km

5/10

Przyspieszenie 60-120km

5/10

Przyspieszenie 80-120km

5/10

Komfort jazdy

Jeżeli chodzi o komfort jazdy to szczeże mówiąc umiarkownay jak na tą klase auta porównując chociaż by GOLFA IV to w Golfie jest wyraźnie ciszej. Ale tu kolejny raz pada nam Hasło OPEL...

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

5/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

5/10

Wyciszenie

5/10

Nadwozie i wnętrze

Nawiązując do przestrzeni to wielki plus ! jest sporo miejsca na nogi i głowe nawet wysokie osoby swobodnie mogą usiąść na tylnych siedzeniach. Tak samo jeżeli chodzi o Bagażnik naprawde sporo się do niego mieści. Jakość materiałów jest na marnej pozycji dużo twardego i trzeszczącego plastiku jak na Tą kategorie Auta !!! Za to wielki minus.

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

3/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Moja VIKI ma Automatyczną Klimatyzacje i jest bardzo wydajna nie mam najmniejszych zastrzezeń !!!

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

brak.....

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

6/10

Widoczność w lusterkach

7/10

Elektryka/Elektronika

Osobiście nie ma żadnych problemów z elektroniką chociaż. Jeden jest !! Słabom zabezpieczone są wtyczki od bocznych poduszek powietrznych które te kable są zamontowane pod fotelem kierowcy i pasażera i sprzątając auto zadaża się taką ftyczke poruszyć i automatycznie na komputerze pokładowym wyświtla śie lampka o uszkodzonej poduszce (trzeba na komputer skasować) Za to minus !!!

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Powiem tak troszkę problemów miałem z zaworem EGR ale to standart dałem do czyszczenia ale po pierwszym razie nic ale po kolejnym u innego mechanika było już ok. Przeczyszczony został kolektor, wymieniona uszczelka pod kolektorem no i Zawór Recyrkulacji spalin (EGR). koszt 300zł

Niezawodność

5/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

NAPRAWDĘ NA TĘ KATEGORIĘ AUTA WYJĄTKOWO PRZECIĘTNY !!!!

Komfort jazdy

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

WYJĄTKOWPO DOBRZE SIĘ PROWADZI NA CIASNYCH I SZYBKICH ZAKRĘTACH .

Układ jezdny

autor opinii
Karol