Opinia Pontiac Trans Sport SE 3.8 V6 0KM (benzyna+gaz) van 1993r., ocena użytkownika (a2v)

Pontiac Trans Sport SE 1993r. - opinia użytkownika

nadwozie: van

silnik: 3.8 V6 0KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 260 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2008-06-16

liczba wyświetleń: 2769

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
20.50
23.00
Trasa
18.00
20.00
Cykl mieszany
19.30
22.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

-hamulec ręczny -amortyzatory -skrzynie, czy są wszystkie biegi i w jaki sposób je przerzuca -czy wszystkie klamki działają -na wycieki płynów -na stan ciśnienia oleju, wskaźnik powinien być co najmniej na środku!

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

wskaźnik paliwa

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobą które kochają wygodę i dźwięk silnika V6, polecam auto z sekwencyjną instalacją LPG.

Ocena ogólna

Przepiękna sylwetka, ikona nowoczesności lat 90'tych.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Amortyzatory po ok 50 tyś km tracą swoje właściwości, na tył pompowane kosztują 750zł/szt, hamulce jak to w automatach też często trzeba zmieniać klocki i tarcze, ale komplet kosztuje 360zł więc nie tragedia. Po 260 tyś dał o sobie znać drążek kierowniczy, koszt 55zł. Przed zakupem warto sprawdzić czy działa hamulec pomocniczy (ręczny), ponieważ jego naprawa to na prawdę wysokie koszty i czasochłonna naprawa.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

6/10

Napęd

Trzeba notorycznie sprawdzać czy prąd dochodzący do świec jest wystarczający, co jakiś czas należy się liczyć z wymianą cewek zapłonowych, kabli od świec, no i samych świec.

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Drogie amortyzatory pompowane.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Karoseria z włókna szklanego, jeśli ktoś ma lpg 60L to bagażnika praktycznie nie ma, dobre są wersje z przyciskami sterującymi radiem na kierownicy.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Poza napełnianiem klimatyzacji praktycznie cały układ bezawaryjny.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Trochę za długi przód (trzeba się postarać wyjeżdżając z ruchliwej ulicy)

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Układ elektryczny silnika jak już wcześniej wspomniałem, poza tym ok, warto sprawdzić czy jest przeciwmgielne bo może nie przejść przeglądu.

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Zamienniki są dostępne i tanie, ale wystarczają na krótko, lepiej dołożyć kilka złotych i kupić oryginalne części. Części można śmiało kupować do chevroleta luminy,poza wnętrzem i znaczkiem na masce i tylnej klapie wszystkie części są identyczne.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nawet z instalacją LPG spalanie nie schodzi poniżej 20L

Spalanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Bardzo wygodnie.

Komfort jazdy

autor opinii