Opinia Renault Espace INITIALE PARIS 3.0 180KM (turbo diesel) van 2004r., ocena użytkownika (rcy)

Renault Espace INITIALE PARIS 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: van

silnik: 3.0 180KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 105 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 15 lat

data oceny: 2010-02-22

liczba wyświetleń: 5538

Spalanie

JEŻELI CHODZI O SPALANIE TEGO AUTKA TO POWIEM TAK JAK NA TAKI SAMOCHÓD Z DUŻYM 3.0 LITROWYM DIESELKIEM I NA DUŻE GABARYTY I MASE WAŻY KOŁO 2 TON TO WYDAJE MI SIE ZE AUTKO PALI REWELACYJNIE....
diesel
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
7.50
-.--
Cykl mieszany
9.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

PRZEDEWSZYSTKIM NA TO CZY NIEMA JAKIEJS WADY FABRYCZNEJ...TAKIEJ JAK NAPRZYKŁAD TEN SILNIK./.BO Z TEGO CO WIEM TO JEST ON JUŻ NIEPRODUKOWANY 3.0 DCI..TEN SAM SILNIK BYŁ MONTOWANY W OPLU SABIE I RENAULT..SILNIK JEST JAPOŃSKI...

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

PROSZE PRZESTRZEGAĆ TEMPERATURY PLYNU CHŁODZĄCEGO I RAZ NA JAKIŚ CZAS TRZEBA PODNIEŚC MASKE OD SILNIKA I SPRAWDZIĆ PŁYN W ZBIORNICZKU WYRÓWNAWCZYM..SPRZWDZIĆ CZY NIEUBYWA..JEŻELI ZACZNIE UBYWAĆ LUB ZACZNIE SIE ROBIĆ TAK ZWNY SYFON JAK ODKRĘCIMY NAKRĘTKE I ZACZNIE WYLEWAĆ SIĘ TO OZNAKA JEST NASTĘPUJĄCA ZE SIE PRZEGRZXEWA I TRZEBA ODRAZU ZAREAGOWAĆ BO PÓZNIEJ MOGĄBYĆ Z TEGO BARDZO DUŻE KOSZTY NAPRAWY TEGOSILNIKA.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

OSOBOM Z LICZNĄ RODZINĄ

Ocena ogólna

NIC DODAĆ NIC UJĄC WSZYSTKO ZOSTAŁO JUŻ PODANE ....

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

SAMOCHOD W BARDZO DOBREJ KONDYCJI I FORMIE.KONFORT JAZDY TYM AUTKIEM REWELACJA.POSIADAM AUTKOOD 2 LAT I JESTEM BARDZO Z NIEGO ZADOWOLONY,JAK SIE DBA TO SIĘ MA...SERWIS CO 10000TYS KM.PROSZĘ NIEWIEZYĆ CO PISZĄ W KSIĄZKACH SERWISOWYCH PRODUCENTA ZE CO 20000TYS KM W PRZYPADKU TEGO AUTKA....TO JEST SPECYFICZNE AUTKO KTÓRE POTRZEBUJE PIELĘGNOWANIA CO 10000TYS KM....POZA MAŁYMI USTERKAMI KTÓRE WYSZŁY PODCZAS EKSPLATACJII NIC WIĘCEJ....REWELACJA...PRZY KOLEJNEJ ZMIANIE NA AUTKO SAMOCHÓD TEJ SAMEJ FIRMY I TEN SAM MODEL...ALE JAK NA RAZIE NIEMA TAKIEJ POTRZEBY...POZDRAWIAM WIELBICIEL RENAULT..::::)))))))

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

WSZYSTKO W JAK NALEZYTYM PORZĄDECZKU....SKRZYNIA TEŻ BARDZO WAŻNĄ RZECZĄ JEST PAMIĘTAĆ TRZEBA O WYMIANACH OLEJU W SKRZYNI JA WYMIENIAM CO 20000TYS KM....::::))))).I NIENALEZY URZYWAĆ TIPTRONIKA JEŻELI JEST AUTOMAT TO MA BYĆ AUTOMAT...

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

JAZDA SUPER.....JEDYNĄ WADĄ TO SĄ TRZESZCZĄCE ELEMENTY PLASTIKOWE ALE NIEZAWSZE NIEWIEM ODCZEGO TO ZALEZY ALE CHYBA OD POGODY..POWTARZAMNIEZAWSZE.....UMNIE KŁOPOT MINOŁ PONIEWAŻ WSZYSTKO ZOSTAŁO PRZESMAROWANE SILIKONEMSPECJALNYM...REWELACJA CISZA....

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

BARDZO DUŻE WNĘTRZE SAMOCHODU KOMBINACJA ARANZOWANIA CZĘSCI TYLNEJ PASAŻERÓW...OGROMNA ZMIANA MOZLIWOSCI FOTELI TYLNUCH..PRZESTRZEŃ BAGAŻNIKA TEŻ W MIARE DOBRA NIEMIELIŚMY ZADNYCH KŁOPOTÓW Z WYJAZDEM NA WAKACJE W 5 OSÓB PLUS BAGAŻE I WÓZEK DLA MAŁEGO DZIECKA..POLECAM..

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

WENTYLACJA BARDZO DOBRZE SIE SPRAWUJE...CZTEROSTRONNY SYSTEM NAWIEWÓW Z MOZLIWOŚCIĄ ODDZIELNEJ REGULACJII TAK SAMO PRZY KLIMATYZACJI WŁACZONEJ....

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

WIDOCZNOŚC W TYM AUCIE JEST OGROMNĄ PRZYJEMNOŚCIA TAK SAMO JAK PODRÓZOWANIE WSZYSTKO W JAK NALEŻYTYM PORZĄDKU...

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

WSZYSTKO SPRAWNE...NIEMIAŁEM JAK DOTĄD ŻADNYCH PROBLEMÓW..

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

JEŻELI CHODZI O AWARYJNOŚC TEGO AUTKA TO KUPUJĄC TAKI MODEL Z TAKIM SILNIKIEM 3.0 DCI TRZEBA SIE LICZYĆ ZE WCZESNIEJ CZY PÓZNIEJ TEN SILNIK SIE ZEPSUJE...JEST NA TO NOTA FABRYCZNA PRODUCENTA ALE TAK NAPRAWDE TO NIC NA TO PRODUCENT POPROSTU LASKE KŁADĄ..

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

6/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

ZASKOCZYŁO MNIE W TYM AUCIE TA WADA FABRYCZNA O KTÓREJ WSZYSCY WIEDZĄ I MEDIA TO NAGŁOSNIŁY...I TSK NASPRAWDE PRODUCENT KTÓRY WYPÓSCIŁ TAKIE AUTKO NA RYNEK....W SALONACH FIRMOWYCH JAK AUTKO SIE KUPUJE NIKT NIEMÓWI O TYM ZE WCZEŚNIEJ CZY POZNIEJ TEN SILNIK PADNIE TYLKO KASE LICZĄ BO KOSZT TAKIEGO AUTA Z TAKIM WYPOSAŻENIEM TO JEST PONAD 200 TYS ZŁ.WERSJA INITIALE PARIS

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

TAK NAPRAWDE MOZNA PISAĆ O WSZYSTKIM CO MNIE ZASKOCZYŁO W TYM AUCIE....ALE OGÓLNIE JEST WSZYSTKO W BARDZO DOBRYM PORZĄDKU

Wnętrze

autor opinii