Opinia Renault Laguna 2,0 GT 2.0 turbo 205KM (benzyna) kombi 2010r., ocena użytkownika (22bb)

Renault Laguna 2,0 GT 2010r. - opinia użytkownika

nadwozie: kombi

silnik: 2.0 turbo 205KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 30 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2011-05-31

liczba wyświetleń: 2079

Spalanie

Wyliczenia z przejechania ponad 30000 km. wszystko zależy od stylu jazdy przy 230 km/ h pali ponad 20 l
benzyna
gaz
Miasto
11.00
-.--
Trasa
9.50
-.--
Cykl mieszany
10.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Dobry silnik i pełne wyposażenie nie należy oszczędzać na dodatkach wszystko się przyda

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

dbać o auto jak o każde nowe przeglądy w ASO dla spokojności sumienia oraz dla utrzymania gwarancji (3 lata)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Rodzinne kombi na dalekie wyprawy, funkcjonalna dla ludzi z "miasta" robiących zakupy lub przewożących różne bagaże, ma komfort limuzyny a jest bardzo funkcjonalna, pralek i lodówek nie przewożę ale chyba można

Ocena ogólna

Wad nie posiada no może poza miejscem na stopy na tylnej kanapie. Są to auta niezawodne o czym świadczy, że kupiłem drugą w 2010 pierwsza w 2008r. Ogólnie polecam niestety obecnie gama silników jest moim zdaniem tragiczna. ja polecam zwłaszcza 2,0 GT to jest auto z właściwym dla siebie silnikiem do rodzinnego kombi.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Samochód posiada 4 koła skrętne bardzo ułatwia to prowadzenie na parkingu jak i przy dużych prędkościach. Przyśpieszenie bardzo dobre. Hamowanie bez zarzutu. Ogólnie pewne prowadzenie pełna kontrola nad pojazdem

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Musi mieć obroty około 3000 wówczas idzie jak przecinak, Przełożenia krótkie i szybkie nie ma problemu z wyprzedzeniem każdego pojazdu klasy średniej zarówno z startu na światłach jak i w czasie drogi, czasem jednak należy zredukować bieg

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Samochód ma twarde zawieszenie w stosunku do poprzedniej II trochę może telepać na nierównościach jednak trzyma się super na zakrętach i w slalomie.

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Miejsca jest dużo jednak trochę psuje niskie osadzenie foteli mimo dużej przestrzeni na kolana trudniej zmieścić stopy pod fotelem przednim, w Mondeo i Passacie jest to łatwiejsze. nad głową bez problemu

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Nic dodać nic ująć jest super i w lecie i zimie (trzystopniowa klima) dwustrefowa

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Samochód jest duży 4,8 m do parkowania konieczne czujniki cztery koła skrętne bardzo ułatwiają manewry i zwrotność podczas parkowania i jazdy po wąskich uliczkach południowej Europy

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Ja lubię elektronikę Odpowiada mi karta Hand Free zbliżeniowa, nie wiem jak można posługiwać się kluczykiem i stacyjką ale ja tak jeżdżę od 2002r. Nigdy nie miałem problemów z kartą w żadnej z moich lagun

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Przeglądy w granicach 1000 zł w ASO zarówno laguna 2,0 16 V jak i 2,0 GT przeglay raz w roku lub co 30000 i 20000 km w zależności od silnika

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii