Opinia Renault Trafic L2H1 2.5 150KM (olej napędowy) van 2008r., ocena użytkownika (y6h)

Renault Trafic L2H1 2008r. - opinia użytkownika

nadwozie: van

silnik: 2.5 150KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 130 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2010-07-17

liczba wyświetleń: 4374

Spalanie

średnio na zbiorniku robię 800km(90 l zbiornik) Gdy regeneruje sie FAP niecałe 500km
diesel
gaz
Miasto
12.60
-.--
Trasa
10.00
-.--
Cykl mieszany
11.60
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej nie

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

przód ata jest z plastiku, warto sprawdziś spasowania

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Sprawdzanie stanu oleju

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

ludzią, którzy mają czas na siedzenie w serwisie

Ocena ogólna

jak chcecie kupić trafica to sie zastanówcie, ja po tych wszystkich przejściach w życiu nie kupie żadnej renówki, nawet jak by mi płacili

Ocena ogólna

4/10

Układ jezdny

Hamowanie przy pomocy hamowania silnikiem daje lepsze rezultaty. 90tyś wymiana stabilizatora przód. 120tyś amory i końcówki wachaczy. Po drodze wymiana pompy wspomagania i maglownicy. po wymianie słabsze wspomaganie

Prowadzenie auta

5/10

Układ kierowniczy

4/10

Hamulce

4/10

Parkowanie

4/10

Napęd

Pierwsze 3 biegi wolny jak slimak, od 3 do 6 zbiera sie jak osobówka, często trzeba wachlowac skrzynią. Silnik, a może osprzęt silnika to jedno wielkie nieporozumienie. FAP, DPF czyli filtr cząstek stałych działa tak, że średnio co 6500 km trafiam do serwisu z wyłączoną turbina, i dzieje się to bez żadnego ostrzeżenia

Elastyczność

3/10

Skrzynia biegów

4/10

Silnik

6/10

Przyspieszenie 0-100km

2/10

Przyspieszenie 60-120km

3/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

300kg na tylniej osi, samochód stabilniejszy na ostrych manewrach

Resorowanie bez obciążenia

3/10

Resorowanie z obciążeniem

6/10

Fotele przednie

4/10

Fotele tylne

1/10

Jazda z kompletem pasażerów

1/10

Wyciszenie

4/10

Nadwozie i wnętrze

jeśli chodzi o kabinę, jest wszystko na miejscu

Przestrzeń z przodu

4/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

5/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

5/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

5/10

Wentylacja i ogrzewanie

przy temperaturach 30 C klima działa ale mogła by szybciej chłodzić(4 razy w naprawie). zimą ciepło robi się po 5min

Wentylacja i ogrzewanie

5/10

Widoczność

Widoczność do przodu

6/10

Widocznośc do tyłu

1/10

Widoczność w lusterkach

6/10

Elektryka/Elektronika

żarówki z przodu miały wytrzymać 100tyś, tak powiedzieli w serwisie. pierwsza padła po 15tyś. ogólnie nic sie nie dzieje. Wymieniona serwisowo jakaś wiązka kabli, wymieniony styk elektryczny klimy.

Elektryka

5/10

Elektronika

5/10

Naprawy

za mało tych kolumn to napraw jakie miałem. 14 razy z FAP-em, 4 razy z klimą, wspomaganie, zawieszenie.

Niezawodność

4/10

Koszty napraw

6/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

i spalanie

Awaryjność

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nagłośnienie

Inne

autor opinii
Michał