Opinia Renault Trafic bus 2.0 KM (benzyna+gaz) bus 2004r., ocena użytkownika (25sz)

Renault Trafic bus 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: bus

silnik: 2.0 KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 360 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 10 lat

data oceny: 2018-11-02

liczba wyświetleń: 1473

Spalanie

To jest coś co mi się bardzo w Traficu podoba. Ładnie pali. Jest tani w eksploatowaniu. Mało pali. Mimo to że mam czasem ciężką nogę nie skacze przeraźliwie w kosmos. Trudno tak dokładnie rzec ale miasto przyjmuje, że ok:10 wciąga, na gazie wiadomo, trochę więcej. W trasie spalanie jest rewelacją. Czy z obciążeniem czy bez niewielkie różnice. Do 8 litrów zejść się nawet udaje.
benzyna
gaz
Miasto
11.00
12.70
Trasa
8.00
8.50
Cykl mieszany
9.00
11.00

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

1.Legalny i prawdziwy przebieg! Czy ma stary paroletni już dowód rejestracyjny i starą czerwoną książeczkę, czy może świeży nowy dowód bo tamten zgubił cwaniaczek, handlarz prawdziwy przebieg? 2. Gdzie samochód jeździł? Budowa z robotnikami czy jakimś biurze z księgowymi.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Oleje markowe, nie oszczędzamy na olejach i wymianach. Filtry (polecam Polskie) dobre nie najtańsze Chińskie. Klima co roku musi być obowiązkowo na nowo nabita i odgrzybiona bo inaczej wasze dzieciaki będą notorycznie chorować (takie czasy).

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Wszystkim. W zasadzie dla każdego. Jest tak wszechstronne i uniwersalne, że każdemu się przyda. Koszty utrzymania jak osobowego, parkowanie i manewrowanie super. Jedno to wysokość niektórych wersji. Wyższe nie mieszczą się w garaż. Samochód dl

Ocena ogólna

Jak pewnie u wszystkich. skrzynia to dziwoląg a przyzwyczaić się da. Silnik + buda + wnętrze to faktycznie mistrzostwo. Klima zbyt toporna, za wolna. Koszty utrzymania w stosunku do korzyści bardzo dobre. Koszty jak osobowego kombi.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

R.Trafic to dobry samochód. Może w wersji benzynowej nie ma dodatkowych fajerwerków typu stoliki między siedzeniami ale przynajmniej się nie psuje. i jest ekonomicznie akceptowalny.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Jak czytam i słyszę większość kierowców ma do skrzynki jakieś małe ale. Faktycznie dziwna jest , faktycznie można żyć, faktycznie kwestia przyzwyczajenia.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Z obciążeniem zachowuje się dużo lepiej, nie jest tak leciutki i podatny na silne podmuchy boczne.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Elementy i jakość materiałów tapicerki, poszycia w środku woła o pomstę do nieba. Nawet w nowym BMW żony są tak tandetne. Kto to produkuje? Na prawdę nie można troszkę lepiej?

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

6/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Klima za długo startuje, dość długo wychładza całą budę.

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Oszczędność na długości(w zasadzie krótkości)kabli jest denerwująca. Jakby nie mogli dać kabli od głośników dosłownie o 2cm dłuższych?Było by tak fajnie i z zapasem. Oszczędności.

Elektryka

10/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Niskie koszty usług serwisu, części w miarę tanie, dobry i tani samochód.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii
Majas