Opinia Rover seria 600 2.0 135KM (benzyna) sedan (limuzyna) 1995r., ocena użytkownika (4ck)

Rover seria 600 1995r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.0 135KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 200 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 4 lata

data oceny: 2008-02-11

liczba wyświetleń: 2590

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
11.50
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na stan silnika oraz układu jezdnego

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na wymianę we właściwym czasie części, które ulegają zużyciu podczas eksploatacji np. klocki hamulcowe.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobom, które lubią duże dynamiczne auta lub mają rodzinę.

Ocena ogólna

Bardzo dobre auto - japońska precyzja i wykonanie, ale angielski nieco konserwatywny styl i komfort.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

Układ jezdny jest bardzo podobny do układu jezdnego Hondy Accord, który to model jest znany z doskonałego zawieszenia i całego układu jezdnego ( w czasie produkcji tego modelu Rover był własnością Hondy). Jedynym zastrzeżeniem jest baaardzo duży promień skrętu, tak więc parkowanie przysparza troszeczkę trudności. Poza tym be z zastrzeżeń.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

6/10

Napęd

Podobnie jak wyżej, silnik w Rover 620 Si jest tożsamy z silnikiem Hondy Accord 2.0. Jest to bardzo dobra jednostka napędowa - praktycznie bezawaryjna, oczywiście pod warunkiem należytej eksploatacji - we właściwym czasie wymiana oleju itd.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Rover podobnie jak inne angielskie limuzyny charakteryzuje się wysokim poziomem komfortu. Podsumowując - bez zastrzeżeń.

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Nadwozie jest po prostu ładne z charakterystycznym grillem Rovera. Przestrzeń dla wszystkich wystarczająca. Dobra jakość materiałów i wykończenia (plastiki nie skrzypią, tapicerka w doskonałym stanie mimo przejechania 200 tys. km.)

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

7/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

7/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bez zastrzeżeń

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Jest to duży samochód, tak więc ma też odpowiedniej wielkości szyby, widoczność na wszystkie strony bardzo dobra, a nawet można powiedzieć, że doskonała.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Niezawodność

autor opinii