Opinia Seat Toledo Sport 1.9 ASV 110KM (olej napędowy) hatchback 2003r., ocena użytkownika (22s3)

Seat Toledo Sport 2003r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.9 ASV 110KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 180 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2011-10-04

liczba wyświetleń: 3750

Spalanie

Cykl mieszany to maksymalne spalanie z jednego baku (więcej po mieście), spalanie w miescie z komputera ok 6,6 ale jest zanizone o 0,3 wiec wychodzi ok.7litrow. W trasie mozna zejsc wg komputera nawet do 4,5 ale to przy jezdzie ok 70km, na trasie przy 100-140 ok 5-6 a powyzej 140 6-7.
diesel
gaz
Miasto
7.00
-.--
Trasa
5.80
-.--
Cykl mieszany
6.70
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Odpowiednią jazde bo to turbodiesel. I na parkowanie tyłem:)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Każdemu komu sie podoba:)

Ocena ogólna

Chciałem ten model bo auto mi sie bardzo podoba, więc ocena jest wysoka. Jest to diesel dlatego też trzeba czasami zaglądnąć pod maske, na bieżąco wymieniać olej i filtry, nie czekac ze wszystkim na ostatnią chwile a samochód odwdzięczy sie bezawaryjną jazdą.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Auto bardzo dobrze prowadzi sie w zakrętach, układ kierowniczy jak dla mnie bez zastrzezen, wspomaganie nie za słabe, nie za mocne - w sam raz.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

7/10

Napęd

Jak zimny to troche poklekocze - jak to diesel, potem juz ok. Turbinka ładnie pogwizduje. Auto po modyfikacji softu, przybyło ponad 30KM i 70nm także śmiało można wyprzedzać. Jeśli chodzi o skrzynie to 2 bieg mógłby być troche dłuższy no i przydała by sie szóstka. Elastyczność duża ale wiadomo, jak ktoś chce przy 50kmh na 5 biegu przyspieszyc bez redukcji to niech lepiej sprzeda auto albo nauczy sie jezdzic dieslem. 1800rpm i mozna przyspieszac bez obaw.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Zawieszenie z wersji sport, ciut niższe i twardsze. Nie mam porównania do zwykłej wersji ale jezdzi sie bardzo dobrze, nie jest to typowo sportowe auto ale pewnie można wchodzic w zakrety z wieksza predkoscia. Wyciszenie średnie, dosyć głośno powyżej 120 (szum powietrza, opon) i słychać mocno silnik od 3000rpm ale wystarczy podkrecic radyjko i jest ok. Z przodu fotele "kubełkowe" bardzo komfortowe - dla mnie rewelacja.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Z przodu miejsca jak dla mnie wystarczająco (185cm) z tyłu już troche mniej choć zdarzyło mi sie jechać w 4 osoby wiec nie jest źle:) schowków dużo nie ma ale na moje podręczne rzeczy wystarcza. Jakość materiałów na poziomie, po 180000km wyglądają bardzo świezo, rączki w drzwiach troche skrzypią ale w niczym to nie przeszkadza. Jest wygodny, otwierany podłokietnik i uchwyt na napój. Bagażnik wielgachny tylko mały otwór troche dlatego trza kminić przy pakowaniu:) jesli chodzi o rdze to mały wrzodzik pojawił sie przy tylnej szybie obok klapy bagażnika a tak to czyściutko.

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

7/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Climatronic daje rade, kilkanascie poziomów nawiewu wiec mozna sobie sterowac do woli.

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Do przodu widocznosc bardzo dobra, lusterka odpowiednie. Z tyłem jest troche gorzej ale nie ma tragedii.

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

6/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Wszystko poki co dziala bez zarzutu.

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Troche za mało przejechałem zeby oceniac niezawodnosc wiec ta 9 to tak troche kredytem zaufania ale poki co nic sie nie stało. Wymieniłem termostat i czujnik temperatury - koszt ok 100zł.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

O wszystkim wiedziałem przed zakupem więc elementu zaskoczenia nie było.

Inne

autor opinii