Opinia Skoda Fabia Fresh+ 1.2 1.2 HTP 64KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2003r., ocena użytkownika (236a)

Skoda Fabia Fresh+ 2003r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 1.2 1.2 HTP 64KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 136 500 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2012-03-03

liczba wyświetleń: 2046

Spalanie

grunt to lekka noga jadąc autostradą trzeba się bardzo starać, żeby obrotomierz nie pokazywał 4000 tys. Ale generalnie jest to dosyć ekonomiczne auto (podejrzewam że dla takiego samochodu silnik 1,4 jest w sam raz)
benzyna
gaz
Miasto
7.30
-.--
Trasa
6.10
-.--
Cykl mieszany
7.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Formularz jest śliczny

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Żeby nie mieć zbyt ciężkiej nogi (szczególnie prawej)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Rodzinie

Ocena ogólna

Jest to bardzo fajny rodzinny samochód. Niezawodny, bezawaryjny i ekonomiczny w naprawach i w eksploatacji. Szczerze polecam

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

zawieszenie dosyć miękkie - przynajmniej w porównaniu do np Golfa wspomaganie kierownicy bajeczne - kręci się kierownicą jak zabawką

Prowadzenie auta

7/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

8/10

Napęd

silnik 1,2 zbyt mocny nie jest, ale elastyczność bez żadnych zarzutów Czysto, cichutko i równo pracuje - no chyba że aparat zapłonowy się schrzani - lepiej szybko wymienić.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

5/10

Przyspieszenie 60-120km

6/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

mnie osobiście denerwował dźwignia regulująca wysokość fotela (zbyt łatwo się ją naciskało) ale w końcu każdy ma jakiegoś bzika. Na słabe wyciszenie jest prosta rada: podgłośnić radio ;) Zawieszenie przednie (łączniki stabilizatorów) trzeba dosyć często wymieniać. Nie jest to drogie

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

bagażnik w wersji sedan jest rewelacyjny, w życiu nie kupiłbym Fabii hatchback, nie podoba mi się natomiast sedan jest baaaardzo praktyczny

Przestrzeń z przodu

7/10

Przestrzeń z tyłu

7/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

7/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Trzeba ze 2-3 kilometry przejechać, żeby wnętrze zaczęło się nagrzewać, szczególnie zimą jest to kłopotliwe. Wentylacja szyby przedniej i bocznych - bez zarzutów

Wentylacja i ogrzewanie

7/10

Widoczność

Widoczność bez zarzutów, we wstecznym lusterku widać całą szybę. Trzeba się przyzwyczaić do martwych stref

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

W ciągu trzech lat eksploatacji (nie nowego samochodu) tylko raz byłem u elektryka (zamek centralny wariował). Komputer pokładowy to rewelacyjna sprawa

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

nie ma mechanika, który by narzekał na ten samochód. Pozdrawiam użytkowników Fiat-ów :))) oj nasłuchałem się historiii

Niezawodność

7/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Wentylacja i ogrzewanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Niezawodność

autor opinii