Opinia Skoda Fabia 1.2 MPI 0KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2006r., ocena użytkownika (zrb)

Skoda Fabia 2006r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 1.2 MPI 0KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 30 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2008-11-13

liczba wyświetleń: 3547

Spalanie

Powyzsze wartosci podalem dla dynamicznej jazdy tym pojazdem, czyli nie spogladanie na srednie spalanie z komputera. Jesli mialbym to porownac z danymi w ksiażce serwisowej oraz z dynamika jazdy na poziomie kierowcy uzywajacego samochodu WYLACZNIE w niedziele to dane sa nastepujace: Miasto: 6,8l/100km Trasa: 5,2l/100km Cykl m: 5,8l/100km Ogolnie spalanie 4+ lub 5-
benzyna
gaz
Miasto
7.30
-.--
Trasa
6.30
-.--
Cykl mieszany
6.60
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Nalezy zwrocic uwage czy cenimy sobie oszczednosc za niska cene kosztem design\\\'u i luksusów za wyzsza cene.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Rodzinie z małym dzieckiem, ktora ceni sobie oszczednosc i komfort podrozy.

Ocena ogólna

Całokształt 4+

Ocena ogólna

7/10

Układ jezdny

Należy pamietac, ze to auto (nawet w wersji sedan) waży zaledwie 1100 kg, co zaczyna byc bardzo wyczuwalne przy wietrznej pogodzie jadac z predkoscia ok. 90-110km/h.Poza tym, auto prowadzi sie bardzo dobrze, a układ hamulcowy działa bez zarzutu (mozna pokusic sie o stwierdzenie REWELACYJNIE).

Prowadzenie auta

7/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Elastycznosc w duzej mierze zalezy to od liczby osob siedzacych w srodku. Od tej wersji silnikowej nie mozna wymagac CUDÓW! Mimo to, dynamika silnika jest BARDZO DOBRA oraz przyspieszenie jest bez zarzutu.

Elastyczność

6/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

7/10

Komfort jazdy

Zawieszenie to atut. Komfort jazdy jest zadowalajacy, ale nie bez przesady. Jak na auto tej klasy mozna powiedziec: jest w porzadku bez rewelacji. Jazda z kompletem pasażerow i w warunkach wzmozonego ruchu ciezarowek na drodze to juz wyzsza szkola jazdy (a moze wyzsza szkoła oceny sytuacji przy wyprzedzaniu oraz zdolnosci manualnych przy drążku zmiany biegów). Wyciszenie bez zarzutu (mogloby byc lepiej).

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

7/10

Fotele tylne

5/10

Jazda z kompletem pasażerów

6/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Całość na 4+...poprostu..

Przestrzeń z przodu

7/10

Przestrzeń z tyłu

6/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

7/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

Ogrzewanie auta w zimne dni od momentu uruchomienia auta to czas ok. 6-9 min. Schłodzenie auta (właczenie klimatyzacji) to czas ok 11-13 min. Nalezy pamietac o diametralnym spadku mocy auta dla tej wersji silnikowej. Ogolnie...jest bardzo dobrze.

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widocznosc to wada tego pojazdu. Trzeba sie przyzwyczaic, a przed PIERWSZA jazda nalezy poswiecic kilka minut na DOBRE ustawienie lusterek. Warunek konieczny.

Widoczność do przodu

7/10

Widocznośc do tyłu

5/10

Widoczność w lusterkach

6/10

Elektryka/Elektronika

Bez zastrzeżeń

Elektryka

7/10

Elektronika

7/10

Naprawy

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

7/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Widoczność

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Ogromny szacunek dla jednostki najsłabszej dla tych modeli 1,2 MPI, 40kW.\\r\\nAuto ma naprawde bardzo dobre przyspieszenie.

Napęd

autor opinii