Opinia Audi 80 B3 2.0 AAD 2.0 115KM (benzyna) sedan (limuzyna) 1991r., ocena użytkownika (wt1)

Audi 80 B3 1991r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.0 AAD 2.0 115KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 273 000 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2011-02-13

liczba wyświetleń: 1979

Spalanie

Nieduże spalanie pod warunkiem racjonalnego obchodzenia się z pedałem gazu
benzyna
gaz
Miasto
8.80
-.--
Trasa
6.20
-.--
Cykl mieszany
7.20
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na stan blacharki (ocynkowane nadwozie= 100% brak ognisk korozji). Stan napędu oraz zbieżność (możliwa powypadkowa przeszłość)

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Regularny serwis (olej, rozrząd)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Każdemu, kto szuka trwałego, wygodnego i pewnego auta za nieduże pieniądze, a rok produkcji nie jest dla niego wyznacznikiem jakości.

Ocena ogólna

Należy pamiętać, że oceniane auto ma już blisko 20 lat (91 rok produkcji) i tak należy patrzeć przy ocenach. Jednak jest to naprawdę godny polecenia samochód za nieduże pieniądze. warunkiem jest oczywiście znalezienie odpowiedniego, zadbanego egzemplarza.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Wersja z fabrycznie utwardzonym zawieszeniem, wspomaganie pracuje lekko. Auto bardzo pewne w prowadzeniu, sztywne.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

9/10

Napęd

Mechaniczny wtrysk paliwa nie toleruje gazu i niedouczonych mechaników. W zamian cieszymy się niskim spalaniem, niezłą elastycznością i dynamiką wystarczającą do poruszania się po naszych drogach.

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

8/10

Przyspieszenie 0-100km

6/10

Przyspieszenie 60-120km

6/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

Przyzwoite zawieszenie, nieco twardsze co skutkuje zmniejszeniem komfortu na naszych dziurach. Standardowe siedzenia są OK, dla wygodny warto zamienić na wersje z coupe (pół skóra)

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

7/10

Fotele przednie

8/10

Fotele tylne

5/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

Dużo miejsca z przodu, nieco mniej z tyłu. Zbiornik paliwa za siedzeniami bardzo ogranicza możliwość załadunku. Karoseria ocynkowana, wnętrze dużo lepszej jakości niż budżetowych samochodów oferowanych obecnie w salonach.

Przestrzeń z przodu

8/10

Przestrzeń z tyłu

6/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

3/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Brak skomplikowanej elektroniki ogranicza możliwości awarii

Elektryka

8/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

za mały bagażnik, wersja B4 pozwalała już na składanie tylnych siedzeń

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

3 lata, duża liczba kilometrów i brak poważniejszej usterki (tj. takiej która by uniemożliwiła jazdę)

Niezawodność

autor opinii