Opinia Audi A6 3.0TDI Quattro 3.0 BMK 165kW 224KM (turbo diesel) sedan (limuzyna) 2004r., ocena użytkownika (pf7)

Audi A6 3.0TDI Quattro 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.0 BMK 165kW 224KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 260 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 5 lat

data oceny: 2010-02-18

liczba wyświetleń: 7495

Spalanie

Rewelacyjne spalanie , usmiech z twarzy nie znika widzac ze w trasie zasieg pelnego baku wynosi blisko 1000km !
diesel
gaz
Miasto
12.00
-.--
Trasa
9.00
-.--
Cykl mieszany
10.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Na zrodlo pochodzenia , hisorie serwisowa i przeszlosc powypadkowa !!!

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

na czerpaniu przyjemnosci podczas jazdy :)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Wszystkim ktorzy chca miec szybkie , mocne i bezpieczne auto z oszczednym i bezawaryjnym silnikiem!

Ocena ogólna

Mocny cichy i oszczedny diesel ! Legendarny i b.trwaly naped quattro ! Duza i bezpieczna konstrukcja ! Komfortowe zawieszenie ! Akceptowalne spalanie ! Piekna sylwetka ! Polecam ten egzemplarz z czystym sumieniem !!!

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Neutralne i przewidywalne zachowanie podczas jazdy , bezposredni uklad kierowniczy, zawieszenie szybko dostosowuje sie do kazdego stylu jazdy , znakomite wlasciwosci jezdne wg mnie , bardzo pewne i bezpieczne prowadzenie zacheca do dynamicznej jazdy :)

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Bardzo cichy harmonijnie wrecz pracujacy diesel o znakomitej mocy i elastycznosci ktora pozwala rozwijac szybkosc w kazdym zakresie predkosci obrotowej silnika bez utraty sily ciagu nawet podczas zmiany poszczegolnych biegow co zreszta jest realizowane blyskawicznie za pomoca bardzo trwalej przekladni typu Tiptronic , potezny moment obrotowy jest uzyskiwany juz przy 1400obr/min i pozwala dzieki temu korszystac z niego caly czas , szybkie wyprzedzenie kolumny samochodow to bulka z maslem :) Spalanie zadowalajace biorac pod uwage pojemosc silnika , mase pojazdu , automatyczna skrzynie biegow i naped quattro !

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Kompromisowe zawieszenie ktore pozwala komfortowo podrozowac w kazdych warunkach i o roznym uksztaltowaniu terenu , doskonale tlumienie poprzecznych nierownosci , nadzwyczaj pewne i stabilne zachowanie podczas szybkiej jazdy w koleinach nawet podczas manewru wypzedzania nie wywoluje poczucia strachu u kierowcy ani o utrate panowania nad pojazdem jednym slowem zawsze znajdzie idealny tor jazdy :) bardzo wygodne ortopedyczne fotele dzieki ktorym mozna pokonac duze odleglosci autostradowe bez uczucia zmeczenia , doskonala izolacja kabiny pasazerskiej od zewnetrznej akustyki (silnik,otoczenie)

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Obszerna przestrzen pasazerska , zadowalajaca ilosc miejsca z przodu i z tylu , intuicyjna obsluga deski rozdzielczej, wygodna pozycja za kierownica, praktyczne schowki, jakosc uzytych materialow do wykonczenia wnetrza na wysokim poziomie ,naprawde trzeba intensywnie eksplowatowac samochod aby byly zauwazalne slady zuzycia,bagaznik tak duzy ze nie widac w ktorym miejscu sie konczy:) przemyslany otwor zaladunkowy,karoseria ocynkowana w calosci !

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bardzo wydajny i co wazne skuteczny system wentylacji, klimatyzacja produkuje arktyczne powietrze :) calkowite odparowanie szyb juz po kilkunastu sekundach !

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Nie trzeba miec oczu dokola glowy bo i tak wszytsko i w kazdym kierunku (polu widzenia)zawsze doskonale widac:)

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Wszytskie podzsespoly elektryczne i elektroniczne dziala bez zarzutu !

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Mam bezawaryjnie przejechane 260.000km , obsluga auta ogranicza sie do wymiany podstawowych materialow eksploatacyjnych (zarowki,klocki,tarcze,opony,filtry,olej co 30.000km,plyn hamulcowy,) zawieszenie jeszcze jest oryginalne(fabryczne) i nie posiada narazie najmniejszych luzow !

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Dlugo szukalem ale nie znalazlem :)

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Niezawodnosc silnika i skrzyni biegow

Niezawodność

autor opinii