Opinia Toyota Camry XLE 3.5 V6 268KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2007r., ocena użytkownika (j26)

Toyota Camry XLE 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.5 V6 268KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 69 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2009-07-11

liczba wyświetleń: 4990

Spalanie

Cóż, przy silniku V6 o pojemności 3,5l i mocy 268KM to nie tak wiele jak np. w Alfa Romeo! Zebrałem opinię o instalacji gazowej i zamierzam wprowadzić instalację PRIUS, aby nieco obniżyć koszty eksploatacji i autrakcyjnić samochód w przypadku sprzedaży
benzyna
gaz
Miasto
12.00
-.--
Trasa
9.00
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Przy zakupie używanego auta z USA, najlepiej kupować auto serwisowane od dealera. To kosztuje dodatkowo 1oooUSD, ale mamy gwarancję, że rzeczywistość jest zgodna z dokumentacją.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Auto świadczy o mnie. Jak stać mnie na auto, to powinienem o nie dbać tak, jak powinno się dbać o bliską osobę lub przynajmniej o własne ubranie. W przeciwnym wypadku lepiej chodzić pieszo lub korzystać z TAXI.

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Przyjacielowi, Menadżerom, Każdemu Mądremu Kierowcy

Ocena ogólna

Najlepszy samochód na świecie za tą cenę. Samochód, którego pozazdroszczą sąsiedzi. Samochód, za którym oglądają się mężczyźni i zaglądają przez szybę (niestety mało zobaczą, bo jest przyciemniana) Solidne i bardzo gustowne japońskie wykonanie. Samochód łatwy i wygodny w obsłudze a przy tym mocny i komfortowy.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Miałem różne samochody. Ale ten prowadzi się nieporównywalnie. Ulega się złudzeniu, że ktoś naprawił nasze polskie drogi, a jazda jest niczym zabawa na symulatorze po autostradzie. Sama przyjemność prowadzenia.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Mój silnik V6 i jego 268 KM (dynamika!!!)w połączeniu z jego cichą pracą i "miękką" płynną pracą automatycznej skrzyni biegów to radość prowadzenia. "Gówniarze od palenia kół" pozostają ze swoim wstydem we wstecznum lusterku.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Jeździłem dobrymi samochodami, ten jednak zasługuje na szczególne komplementy. Nie dziwię się, że jest to najchętniej kupowane auto przez ludzi klasy średniozamożnej w USA. Mój XLE jest wyposażony komfortowo (nie potrafi jedynie gotować :)

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Samochód stworzony dla ludzi ceniących jakość i estetykę, wymagajacych wygody, niezawodności, i wysokiej jakości zarówno materiałów ale i wykonania.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Czuję się zawsze świeżo i komfortowo: zimą i jesienią sucho i cieplutko latem rzeźko. Pasażerowie mają indywidualną) odrębną regulację warunków klimy. Mój model ma dodatkowo automatyczną klimatyzację dwustefową i ogrzewane fotele, fabrycznie ciemne szyby (z tyłu nikt nie zajrzy) a dla fantazji szyberdach. Czego trzeba więcej.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Jak na tak duże auto widoczność jest bardzo dobra. Oczywiście po przejściu z malutkiego samochodu, pojawia się poczucie "ciasności" otoczenia zewnętrznego, co wymaga podwyższonej ostrożności szczególnie przy parkowaniu.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Samochód bez kluczyków!(Na piersi noszę cudowny "medalik"). Złodziej nie odjedzie! Elektryka i elektronika bardzo dobra. Szkoda jedynie, że wewnętrzne 2 piloty(nad lusterkim) umożliwiające otwieranie np. bramy lub garażu nie są kompatybilne z krajowymi urządzeniami (a może elektryk nie potrafi ich skonfigurować). Auto z USA wymaga minimalnej (taniej) przeróbki świateł kierunkowskazów.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

To najmniej awaryjne auto na rynku amerykańskim. TO FAKT - a o faktach się nie dyskutuje.

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Na komfort w moim odczuciu składa się: - wygoda (ergonomia foteli i układu kierowniczego, automatyczna skrzynia biegów) - dynamika samochodu - bezpieczeństo (10 poduszek powietrznych) - bardzo bogate wyposażnie przy umiarkowanej cenie (przy zakupie z USA)

Komfort jazdy

autor opinii