Opinia Toyota Camry LE, CE 2.4 16V 160KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2007r., ocena użytkownika (jq2)

Toyota Camry LE, CE 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.4 16V 160KM (benzyna)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 9 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Klimatyzacja

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2009-07-12

liczba wyświetleń: 2962

Spalanie

Tutaj trudno powiedziec ze Toyota camry z 2.4 litra silnikiem jest autem ekonomicznym. Czysty silnik benzynowy
benzyna
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
8.60
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

W polsce wiele aut moze byc robionych. Lepiej sprowadzic prosto z usa albo pytaj o Carfax

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

nic

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Nie chcesz przerabiac auta na gaz. Nie liczysz sie z cenami paliwa - kupuj. chcesz sie pokazac w luksusowej limuzynie - kupuj

Ocena ogólna

Caloksztal auta jest ok. Kupione auto nowe lub roczne, mamy spokoj na nastepne 6 lat. Rankingi Toyoty sa na pierwszy miejscu tak ze wiekszosc tez tak mysli.

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Nic dodac nic ujac. Toyota Camry (wersja USA) auto ktore jest numerem 1 w sprzedazy w USA. Posiadam prawie 2 lata i jezdzi jak nowe (kupilem uzywane). Polecam w 100%. Parkowanie ocenilem na 9. Skala od 1 - do 100 moja dziwiatka to 95

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

9/10

Napęd

Naped. Przyspieszenie tutaj w wersji skrzyni automatycznej nie jest najlepsze. Po wcisnieciu padelu przyspieszenia skrzynia pracuje z opoznieniem przyspieszajac auto . Przyspieszenie nie jest najlepsze w szczegolnosci od 80-120km. Jednym slowem skrzynia automatyczna nie robi tego co skrzynia manualna.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

7/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

Wszystko na 10. Szczegolnie wyciszenie auta to rewelacja. Przy zxamknietych szybach auto stoi skrzynia biegow na N(luz) silnika praKTYCZNIE nie slychac, mozna szeptac pasazerowi z tylu.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Po zlozeniu siedzen tylnych bagaznik nie nabawa optymizmem ale jest ok. Sam bagaznik otwierajac z zewnatrz wydaje sie potezny. Przestrzen z przodu i tylu nie ma co pisac. Auto jest duze (klasa Audi A6). Zegary wykonane w technice LED tak ze wzroku nie mozna oderwac.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Ogrzewanie super. W zimie temp. -5 stopni C auto potrzebuje okolo 5 minut na cieple powietrze. W lecie klimatyzacja robi swoje. Rada zamontowanie zdalengo odpalania (na pilota) zdaje egzamin.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Widocznosc na 9. Patrzac na lewy rog i prawy (zwlaszcza lewy) wydaje sie nam ze troche nam przeskadza. Widocznosc z tylu na 9 ale wchodzi na 10. Pamietajmy ze auto ma w standardzie 7 poduszek powietrznych z czego 4 sa kurtyny powietrzne z tego wzgledu byc moze wydaje sie nam ze nie mamy tak duzej widocznosci.

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

9/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Wszsytko

Niezawodność

autor opinii
Artur Brauner