Opinia Toyota Paseo 1.5 5efe 90KM (benzyna) coupe 1997r., ocena użytkownika (449)

Toyota Paseo 1997r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 1.5 5efe 90KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 230 000 km

liczba drzwi: 3

wyposażenie: ABS

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2008-02-10

liczba wyświetleń: 6101

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
8.00
-.--
Trasa
7.70
-.--
Cykl mieszany
8.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

głównie stan silnika, może być dorżnięty - w końcu ma swoje lata, a i pewnie różnych właścicieli, posłuchać dźwięków - czy nie dzwoni, czy nie klekocze.., sprawdzić regularność pracy silnika, a najlepiej po szybkim 1000km zbadać ile ubyło oleju, jak nic - znaczy kupić!

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

spr. stan oleju, wymienić czasem żarówkę, omijać warsztaty

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

młodzieży.. dla córeczki - zabuja się w tym aucie

Ocena ogólna

polecam!! perełka przy niemnieckim przeciętnym szicie smrodzacym nasz kraj, paseo vs civik & 323 -> wygrywa pasio, ..tego auta sie nie naprawia

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

doskonałe trzymanie w łukach na autostradzie, w serpentynach wypadł mi z toru jazdy nie raz przy szarpnięciach zakrętów, ale dobrze wychodzi z poślizgu, duży promień skrętu - zawracanie raczej na 3, parkowanie - lux

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

6/10

Napęd

5efe - model świetnie wpasowany do tego wozu, ładnie wchodzi na obroty, dynamiczny jak na tę moc, precyzyjnie dobrane zmiany biegów, nic + nic -, przypieszenie - dobre jak na tę moc, szkoda tylko, że odstaje przy crxach, ale to nie ten typ, siła tego auta ujawnia się powyżej 140km/h ponad 4300rpm, robisz gazem co chcesz, śmiało z bmkami i merckami, Vmax 205,

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

9/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

5/10

Przyspieszenie 60-120km

6/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

na dziurach noga lepiej na hamulu, może boleć, resorowanie - twarde ale tak być musi, jeździłem evo i bardziej tłukło niż w paseo, warto wstawić wyższe i szersze kapcie 195/65/14, fotel kierowcy z pełną regulacją, choć jak dla mnie mógłby się bardziej odsuwać w tył dla pełnego wyprostu nóg, chociaż woziłem na długich trasach kobitki 170cm i nie narzekały, tłumik hałasuje powyżej 140km/h

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

5/10

Fotele tylne

4/10

Jazda z kompletem pasażerów

7/10

Wyciszenie

6/10

Nadwozie i wnętrze

niestety do spania samochód kiepski - jak w hamaku, oparcia nie łamią sie do poziomu, tylko do kąta ograniczonego tylnim siedzeniem, siedzenie tył - najlepsze na bagaże,

Przestrzeń z przodu

7/10

Przestrzeń z tyłu

4/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

7/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

w porządku

Wentylacja i ogrzewanie

8/10

Widoczność

jest jeszcze widok w górę przez szyber, rzut tylniej szyby ma wysokość pewnie 20cm ale to bez znaczenia

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

0/10

Elektronika

0/10

Naprawy

Niezawodność

0/10

Koszty napraw

0/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nie miałem wątpliwości co do przyjemności prowadzenia go już od 1 próbnej przejażdzki, ma coś w sobie, pięknie brzmi, miły w dotyku, niezawodny, zjechałem pół Europy tym 10 latkiem bez żadnych obaw, auto nie przeciętne - zwraca uwagę, podoba się, TOYOTKI z lat ok 95-99 - majstersztyki, jakość nr 1

Komfort jazdy

autor opinii