Opinia Volkswagen Golf mk II Special 1.8 RP 90KM (benzyna) hatchback 1988r., ocena użytkownika (g7h)

Volkswagen Golf mk II Special 1988r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 1.8 RP 90KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 200 000 km

liczba drzwi: 3

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 3 lata

data oceny: 2009-04-28

liczba wyświetleń: 2000

Spalanie

Spalanie duze ale to silnik starej konstrukcji wiec mozna mu to wybaczyc, ja gazu nie mialem bo nie chcialem katowac jednostki
benzyna
gaz
Miasto
10.00
-.--
Trasa
7.50
-.--
Cykl mieszany
8.60
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Zawieszenie, silnik, blachowa (po niej widac czy ktos o ten samochod dba czy ma go gdzies. mkII bez rdzy to zadkosc, to ona powinna dac wam pelen obraz jakie podejscie mial poprzedni wlasciciel i czy warto ta sztuke brac)

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Czy jest odpowiednia ilosc benzyny w baku i w droge

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Wszystkim ktorzy chca miec samochod a nie maja pieniedzy na wymarzona fure, jako zastepczak czy samochod tymczasowy napewno rozkocha was w sobie

Ocena ogólna

Generalnie samochod bardzo kochany, nigdy powaznie mnie nie zawiodl czasem z mojej glupoty czy niedopatrzenia

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

Prowadzi się je super szczegolnie na szerokich oponkach, hamulce tarcze przod/tył i te tylne trzeba pilnowac bo potrafia się przypiekac, widocznosc do parkowania bardzo dobra

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Elastycznosc silnika RP jest boska do juz przy 60km/h mozemy jechac na 5 biegu a on zawsze ma ciag:-) Jedyny problem tego silnika to przyspieszenie gdzie 90KM z 1.8 pojemnosci to troche malo ale dzieki temu bardzo silnik jest zywotni

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

8/10

Przyspieszenie 60-120km

8/10

Przyspieszenie 80-120km

8/10

Komfort jazdy

Resorowanie jak to w golfie dosyc twarde ale do sportowej jazdy akurat. wyciszenie w porownaniu do dzisiajszych samochodow kiepskie ale nie mozna od 21 letniego VW pojazdu zadac komfortu zeszlo rocznego BMW

Resorowanie bez obciążenia

8/10

Resorowanie z obciążeniem

8/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

8/10

Nadwozie i wnętrze

Jak to w VW wszystko z glowa, jakosc wykonczenia byla super 21 lat temu ale mozna sie przyzwyczaic

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Samochod bardzo szybko sie nagrzewa zima, latem natomiast polecalbym wersje z szyberdachem

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Widocznosc dobra, dzisiajsze lusterka sa lepsze ale nie mozna narzekac

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Elektronika bez zarzutu jak nawet cos padnie to bez problemu pojedziesz dalej a nie jak w nowych samochodach zaraz komputer zatrzymuje prace silnika (powazniejsze usterki. Tutaj moze Ci sie palic cala stacyjka(wszystkie kontrolki) a mkII pojedzie dalej.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Awaryjnosc bardzo mala, a czesci smiesznie tanie jak kogos nie stac nawet na zamienniki to na szrotach moze znalesc czasem niezle perelki

Niezawodność

10/10

Koszty napraw

10/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

To mnie powalilo na kolana

Niezawodność

autor opinii
michal