Opinia Volkswagen Golf 1.8 GTI 109KM (benzyna) brak danych 1989r., ocena użytkownika (f4s)

Volkswagen Golf 1989r. - opinia użytkownika

silnik: 1.8 GTI 109KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 320 000 km

liczba drzwi: 2

wyposażenie: ABS

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 4 lata

data oceny: 2008-12-20

liczba wyświetleń: 1596

Spalanie

Do 3 000 obrotów jest to, można powiedzieć ekonomiczna jazda, po przekroczeniu tej granicy komputer pokazuje zaskakujące wyniki. P.S. Na postoju przy wykręcaniu silnika na max obroty wskazania chwilowego spalania wynosiły 58l:)
benzyna
gaz
Miasto
9.00
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
9.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Ze względu na fakt iż jest to auto z dość sztywnym zawieszeniem przede wszystkim na stan zawieszenia oraz blacharki w miejscach kielichów, na dokładne oznaczenie pierwszych liter nr silnika mówią one wiele o jego mocy i spalaniu, a wiem z doświadczenia iż klonów było wiele.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Na stan paliwa:)

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Zdecydowanie osobie bez zobowiązań rodzinnych, chociaż po to by zaskoczyć nie jednego cwaniaczka na drodze:) V-max 220:)

Ocena ogólna

Należy pamiętać o układzie zapłonowym, oraz zasilania paliwa, częste pekanie przewodów paliwowych giętkich. Auto to lubi jednak wysokie obroty, czasami przy zamulonej jeździe potrafi spadać z obrotów.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Wysoka moc + lekki przód, potrafi zaskoczyć. Hamulce: przód tarcze wentylowany, tył tarcze wersja z ABS.

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

7/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Wadą jest zmiana biegu z 1-2 potrafi zachrobotać, sprawdzone na 5 golfach,pilnować stanu oleju około 3/4 stanu zakładanego na bagnecie, nawet po remoncie silnika sam sobie wyrównuje do tego poziomu (zawsze znajdzie się szczelinka na oddanie nadmiaru)

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

9/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

Jak sama nazwa wskazuje nie jest to model rodzinny, zalecane 2+1 (małe 1) siedzenia w standardzie kubełkowe doskonale trzymają na zakrętach.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

5/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

6/10

Jazda z kompletem pasażerów

5/10

Wyciszenie

5/10

Nadwozie i wnętrze

Przestrzeń z przodu

9/10

Przestrzeń z tyłu

7/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

8/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

8/10

Wentylacja i ogrzewanie

Ogrzewanie jest bardzo dobre, pewnie dzięki chłodnicy oleju zintegrowanej z układem chłodzenia.

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

Po odpowiednim zabezpieczeniu układu zapłonowego (silikon), oraz pilnowaniu stany połączenia masy na silnik, nie ma się do czego przyczepić

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Koszty naprawy są naprawdę niskie a większość prac można wykonać samemu.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Niezawodność

autor opinii