Opinia Volkswagen Golf comfortline 2.0 FSI 150KM (benzyna) hatchback 2004r., ocena użytkownika (q3g)

Volkswagen Golf comfortline 2004r. - opinia użytkownika

nadwozie: hatchback

silnik: 2.0 FSI 150KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 60 000 km

liczba drzwi: 3

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2010-02-18

liczba wyświetleń: 3494

Spalanie

Należy pamiętać że do takiego typu silników FSI należy lać 98 oktanów-wtedy mniej pali i jest samooczyszczanie silnika. Osobiscie mój np. na trasie warszawa olsztyn (również licze jazde po mieście itd) spala poniżej 7 litrów jadac z prędkością 90-120 km/h.Jednostka napędowa jest bardzo czóła na ruchy pedałem gazu jezeli nie naciskamy mocno to 100 km spokojnie wyrabiamy sie w 30 pln.
benzyna
gaz
Miasto
8.00
-.--
Trasa
7.00
-.--
Cykl mieszany
7.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

hmmm no na pewno warto wziąc ze soba specjaliste jesli kupujemy uzywane-ludzie sa nieprawdomówni

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

dbac w miarę mozliwosci, he he

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Auto polecam ludziom z wyobraźnia, którzy chcą miec dobry , bezpieczny samochód w rozsądnej cenie. Natomiast jeśli chodzi o silnik FSI czy TFSI to naprawde zaawansowana sprawa ale warta wyzszej ceny

Ocena ogólna

Samochód godny polecenie poniewaz jest mało awaryjny, solidnie wykonany i jesli sie na bieżąćo wymienia zużyte czeci to można się długo z niego cieszyć

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Samochód reaguje na kazde nierównosci, nic nie przenosi sie na kierownice, żadne dragania.bardzo dobrze trzyma sie drogi.Hamulce naprawde super -to jest naprawde mocny punkt tego auta.

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Skrzynia 6-cio biegowa z silnikiem FSI idealnie współpracuje. Praktycznie biegu 6 mozemy uzywac od 70 km/h i dobrze przyspiesza bez redukowania. Kultura pracy silnika bez zastrzeżeń spokojnie i szybko mozemy jechać powyżej 200 km/h i nic nie odczuwamy

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Zawieszenie w samochodzie jest bardzo mocnym i solidnym elementem V-tki -przy tej klasie auta to jest naprawde dobrze dopracowane. Przednie fotele oceniam na bdb ponieważ można regulować odcinek ledzwiowy i sa dobrze dopasowane do ciała i z wysokiej klasy produktów

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

8/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

Wbrew pozorom golf V jest wewnatrz naprawde duży, osoby siedzące z przodu to wogóle nie ma co pisac bo jest wygodnie, miejsce dla nóg, schowek pod fotelem , regulowany podłokietnik z klimatyzowanym schowkiem itd. Z tyłu natomiast jezeli się jedzie w 4 to również bez zastrzeżeń, nie trzeba się schylac, oświetlenie dla pasżerów, regulowane, pojemniki na napoje, nawiem na stopy-bardzo dobrze wszystko rozplanowane-z 5 osoba tez nie ma wiekszych problemów.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

9/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

9/10

Karoseria

9/10

Wentylacja i ogrzewanie

klima dwustrefowa , automatyczna, ekonomiczna, mozna samemu ustawiac, nawiew na przedia szybę, boczne itd-polecam i oceniam wysoko.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Jak ktoś źle ustawi fotel lub żałuje płynu do spriskiwaczy to moze i słaba widocznosc. Ogólnie bdb, lusterka podgrzewane, el. regulowane , czujnik deszczu, zmierzchu itd-nic samemu nie trzeba sie męczyc.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Niestety elektroniki w nowych samochodach jest duzo, ale takie czasy poczawszy od podgrzewanych foteli, 10 airbagach, wszystkich czujnikach, esp, absa-ach jest tego duzo nie bede wymieniał-elektryka jest bdb wykonana i nie mamy sie czym martwic ze sie płyn kończy do spryskiwaczy, że pasy nie zapiete, że paliwo chrzcone zaraz nas komputer informuje

Elektryka

10/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Jezeli macie dobry warsztat to polecam bardziej od serwisu VW, sam za przeglad zapłaciłem prawie 900 pln w tym: wymiane oleju, filtr, sprawdzenie instalacji hamulcowej, wymiana płynu, podpiecie pod komputer , robocizna.To powiem szczerze za olej mi policzono 367 pln gdzie ten sam olej 5 litrów kosztuje 170 pln castrol edge 5/40 longlife, za filtr policzono ponad 90 pln, a identyczny orginalny kosztuje 47 pln, nie wspomne o robociznie, he he.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

8/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Przy pojemnosci 2litry i 150 koniach to np. teraz przy wolniejszej jeździe w zime średni spala 6,5 litra-wyczyn godny olimpiady w w Vancouver!!

Spalanie

autor opinii