Opinia Volkswagen Passat 2.0 fsi 0KM (benzyna) sedan (limuzyna) 2007r., ocena użytkownika (dn6)

Volkswagen Passat 2007r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.0 fsi 0KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 56 000 km

liczba drzwi: 4

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 20 lat lub więcej

data oceny: 2008-08-18

liczba wyświetleń: 6446

Spalanie

można na trasie jechać oszczędnie ale.... wymaga to chęci i stałej samokontroli. Silnik jest mocny i chętnie ciągnie ale jak się nadepnie to paliwo również. Dość ekonomicznie wychodzi jazda na tempomacie.
benzyna
gaz
Miasto
8.70
-.--
Trasa
6.60
-.--
Cykl mieszany
7.60
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobie któą stać na utrzymanie takiego auta w pełni można polecić. Co najniej średnia klasa społeczna

Ocena ogólna

duży elegancki samochód. W pełni rodzinny. W bogatszej wersji wyposażeniowej może pełnic rolę auta prezesa. Przy ostrzejszej jeździe niestety paliwożerny. Wysoki komfort jazdy. Niestety dobra wersja to około 130-140 tys pln

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

dobrze zestrojone zawieszenie. Zarówno komfortowe jak i nadające się do ostrzejszej jazdy. Do amatorskiej jazdynawet sportowej precyzja prowadzenia dobra. Parkowanie nieco utrudnione dla mniej wprawnych z powodu dużych gabarytów i obfitego bagażnika. Hamulce bardo ostre ( dodastkowe elektryczne wspomaganie hamowania) wymagają oswojenia bo inaczej pasażerowie lądują na przedniej szybie.

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

8/10

Napęd

Silnik bardzo elastyczny. Może nawet więcej niż bardzo. Osiągi wystarczająco dobre. W zakresie użytkowym dostępne trzy biegi z dużą możliwością doboru mocy. Np trzeci bieg do 130. Ostrzejsza jazda jednak okupiona sporym apetytem na paliwo - min 98 oktanów. Przy spokojnej jeździe z zupełnie przyzwoitymi prędkościami np trasa do 120 km/godz - możliwe uzyskanie wyniku z jednym pasażerem na poziomie średniego spslania 6,1/100km. Dobre wyciszenie.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Samochód bardzo komfortowy . W bogatym wyposażeniu z skórą ma wręcz cechy limuzyny. Obszerne wnętrze zapewniające absolutną wygodę dla wszystkich pasażerów niezaleznie od wzrostu. Przednie fotele doskonale wyprofilowane z bardzo dobrymtrzymaniem bocznym, regulacja we szystkich płaszczyznach osobno siediska, osobno podparcia pleców i pasa lędźwiowego. Oparcia wysokie zapewniają właściwe podparcie nawet bardzo wyrośniętym użytkownikom. Podobnie kanapa z tyłu. szeroki siedzisko i wysokie podparcie z dobrze dobranymi kątami zapewniające wygodne siedzenie na długich trasach. Z tyłu trzy zagłówki nie tylko ozdobne lecz spełniające swoje zadanie. Oparcie skaładane w wersji 1/3 2/3 z szerokim podłokietnikiem w środku i możliwiścią otwarcia jedynie fragmentu siedziska np do przewozu nart. ( w większości krajów już niedozwolone). Schowki w podłokietniku kierowcy i przed pasażerem dość obszerne z możliwością chłodzenia. W nocy w samochodzie półmrok dający wgląd w wnętrze bez przeszkadzania - z lusterka oświetlony panel centralny czerwoną diodą. Lustrko automatycznie przyciemnia się samo zależnie od siły oświetlenia. Wszystko w tym samochodzie jest przemyślane i posiada znamona, że ktoś się zastanawiał nawet nad drobiazgami typu oświetlenie miejsca gdzie się wysiada z dolnej krawędzi drzwi. Tego rodzaju pomysłów w tym samochodzie wiele

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

bez zastrzeżeń. Czterech koszykarzy będzie jechało naprawdę wygodnie. Skóra wysokiej klasy fotele podgrzewane, wentylowane -tylko jechać.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Klimatyzacja automatyczna dwustrefowa w niezwulke prostej wersji regulacji. przy 48 ty uszkodzeniu uległ czujnik higrometru regulujący automatem klimy

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Auto spore. Wymaga pewnego oswojenia. Trudno wyczuwalny przód samochodu a ztyłem słabsi kierowcy i jeżażacy dotychczas małymi samochodami bedą wymagali dodtakowej nauki i doświadczenia - pomocne czujniki parkowania. Przy wstecznym możliwość zaprogramowania lusterek do samodzielnej zmiany kąta. Konieczne biksenony zwykłe lampy trochę słabe. wskazne zakupienie doświtlenie zakrętów

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

dotychczas bez astrzeżeń poza czujnikiem klimy. Dużo elektroniki.

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

dotychczas przeglądy serwisowe - jak zwykle nie małe

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

3/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

nic

autor opinii

Inne modele

Volkswagena: