Opinia Volkswagen Passat B 6 2.0 TDI-CR DPF 140KM (olej napędowy) sedan (limuzyna) 2008r., ocena użytkownika (xpm)

Volkswagen Passat B 6 2008r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 2.0 TDI-CR DPF 140KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 26 km

liczba drzwi: 4

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 20 lat lub więcej

data oceny: 2011-02-15

liczba wyświetleń: 1548

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
8.70
-.--
Trasa
4.80
-.--
Cykl mieszany
7.60
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Raczej tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Warto głeboko zastanowić się nad opcją wyposażenia.Późniejsze dokupienie może być bardzo kosztowne lub nawet niemożliwe

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Lubiącym spokojną i wygodną jazdę

Ocena ogólna

Ogólnie bardzo udane auto.Komfortowa jazda,przestronność wnętrza,bardzo duży bagażnik.

Ocena ogólna

8/10

Układ jezdny

słabe wspomaganie podczas manewrów na parkingu

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

9/10

Parkowanie

10/10

Napęd

Kapitalna skrzynia DSG

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Trochę słabe wyciszenie wnętrza szczególnie przy prędkości powyżej 95km/godź

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

9/10

Fotele tylne

9/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

7/10

Nadwozie i wnętrze

Wszystkie szyby bardzo podatne na zarysowania

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

9/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

9/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

Mało wydajna klimatyzacja.Zimą marzną stopy-bardzo słaby nawiew w ustawieniu "auto"

Wentylacja i ogrzewanie

6/10

Widoczność

Widoczność do przodu

9/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

8/10

Elektryka/Elektronika

zdarzają się czasami dziwne rzeczy,które ustępują samoistnie np. przy wyłączonym silniku i radiu/wyjęty kluczyk/w głośnikach słychać głośny warkot,przy temp.zew.np.-15/silnik po nocnym postoju/po przejechaniu około 2km włącza się wentylator, wskaźnik temp.pokazuje 90 stopni a po wyłączeniu silnika wetylator pracuje jeszcze przez około 5 minut chłodząc zimny silnik.Serwis jest bezradny.

Elektryka

9/10

Elektronika

8/10

Naprawy

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

2/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

długi czas schładzania wnętrza latem ibardzo słaby nawiew ciepła na stopy zimą/praca w trybie automatycznym/

Wentylacja i ogrzewanie

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Komfort jazdy

autor opinii