Opinia Volvo 480 turbo 1.7 turbo 145KM (benzyna) coupe 1992r., ocena użytkownika (cdk)

Volvo 480 turbo 1992r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 1.7 turbo 145KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 215 000 km

liczba drzwi: 3

wyposażenie: ABS

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 2 lata

data oceny: 2008-08-14

liczba wyświetleń: 2435

Spalanie

no coz za darmo nic nie jezdzi:) auto ma fabrycznie 122Km u mnie mialo wiecej po podkreceniu turbiny. ale to i tak male spalanie jak za taka frajde z jazdy:)
benzyna
gaz
Miasto
13.00
-.--
Trasa
8.00
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

na blacharke, zaniedbane egzemplarze sa podatne na rdze jak juz mowielm i na turbine tzn czy dymi czy rowno pracuje. czesci mechaniczne sa latwo dostepne bo sa to modele 440 i 460 ale blacharka nie bardzo. tylne lampy szybko robia sie biale a kupic je graniczy z cudem. wiec tez na to zwracajcie uwage. maska przednia jest fabrycznie zrobiona z wlokna szklanego.

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

przed jazda nalezy odpalic silnik i poczekac 20 sekund az turbina sie nagrzeje. przed zakonczeniem jazdy nalezy zatrzymac auto wrzucic luz i odczekac az auto zejdzie na niskie obroty i wtedy gasic. uwaga!!! zmieniac olej na czas~~

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

dla kierowcy ktory lubi szybka jazde za male pieniadze. auto naprawde robi wrazenie jak przy predkosci 100km/h wrzuca sie 3 bieg i tu zaczyna sie palenie gumy;]

Ocena ogólna

zalezty to sa takie jak: przyspieszenie. wyposazenie zawieszenie malo spotykane auto. wady? hmm raczej brak

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

zawieszenie super. w zakrety naprawde doskonale sie wchdozi i to o wiele szybciej niz sery7jny golf czy astra, progresywne wspomaganie kierownicy !

Prowadzenie auta

10/10

Układ kierowniczy

10/10

Hamulce

10/10

Parkowanie

10/10

Napęd

auto do 200 przyspiesza w 17 sekund. wiec mowi samo za siebie, biegi trzeba zmieniac szybko bo to sportowe auto i biegi ma krotkie;)

Elastyczność

4/10

Skrzynia biegów

10/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

10/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

idealny!! twarde zawieszenie tzn wszystkie dziurki w drodze czuc ale naprawde wygodny .

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

bagaznik ma 160litrow wiec mala walizka wejdzie:) auto jest 4 osobowe wiec dla 4 osob jest miejsca w sam raz :)) fotel kierowcy podatny na przetarcia. w zaniedbanych egzemplarzach duzo rdzy! ostrzegam przed zakupem dokladnie sprawdzic blacharke bo czesci blacharskie sa nieosiagalne, tylne nadkola podatne na rdze.tylne nadkola mozna dorobic od golfa 3 reparaturki pasuja. bo oryginalnych do volva nie kupimy.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

3/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

5/10

Wentylacja i ogrzewanie

ideal!:)

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

widocznosc jest bardzo dobra.

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

zdarzylo mi sie tylko ze swiatla dlugie sie nie wlaczaly wina stycznika. auto jest wyposazone w pelna elektryke a z tym problemow nie mialem :)

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

uwaga na turbine nalezy o nie dbac jak o dziecko:) tzn wymieniac olej na czas sprawdzac jego poziom. inaczej bedzie to was dtrogo kosztowalo.

Niezawodność

6/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

bezawaryjny

Napęd

autor opinii