Opinia Volvo C70 coupe 2.0 B5204T3 226KM (benzyna) coupe 1998r., ocena użytkownika (xs3)

Volvo C70 coupe 1998r. - opinia użytkownika

nadwozie: coupe

silnik: 2.0 B5204T3 226KM (benzyna)

skrzynia biegów: ręczna/manualna

przebieg: 187 000 km

liczba drzwi: 2

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 4 lata

data oceny: 2011-02-15

liczba wyświetleń: 5486

Spalanie

benzyna
gaz
Miasto
12.50
-.--
Trasa
8.50
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją stronę www.volvo-c70.tk

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją stronę www.volvo-c70.tk

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Osobie młodej z pasją. Typowemu zapaleńcowi motoryzacji bo ten samochód stanowi spore pole do popisu jeśli chodzi o modyfikacje oraz polepszanie właściwości.

Ocena ogólna

Jestem bardzo zadowolonym uzytkownikiem tego auta. Wszystkie wady oraz zalety opisałem na mojej stronie www.volvo-c70.tk

Ocena ogólna

10/10

Układ jezdny

twarde zawieszenie bardzo dobrze się sprawuje na gładkich ulicach i ciasnych zakrętach. Jednak na polskich dziurawych drogach nie jest zbyt przyjemne. Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją strone www.volvo-c70.tk

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

9/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

5/10

Napęd

przyspieszanie od do 100 jest kłopotliwe ze wzgledu na dużą moc przenoszoną jedynie na przednia oś. Jednak gdy samochód już się rozbuja idzie do 250km/h bez zająknięcia :D twarde zawieszenie bardzo dobrze się sprawuje na gładkich ulicach i ciasnych zakrętach. Jednak na polskich dziurawych drogach nie jest zbyt przyjemne. Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją strone www.volvo-c70.tk

Elastyczność

8/10

Skrzynia biegów

8/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

10/10

Przyspieszenie 80-120km

10/10

Komfort jazdy

Bardzo komfortowo wykończone wnętrze. Fotele bardzo wygodne na wysokim poziomie wykończeniowym. Pełne sterowanie w 4 płaszczyznach oraz pamieć ustawienia foteli zapewnia możliwość dopasowania do każdego kierowcy. C70 jest największym coupe tamtych czasów tak więc umożliwia komfortową podróż 4 osobom zarówno z tyłu jak i z przodu. Posida podgrzewane fotele. Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją strone www.volvo-c70.tk

Resorowanie bez obciążenia

7/10

Resorowanie z obciążeniem

5/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

10/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Ergonomia auta na najwyższym poziomie pozwala na przebycie kilkuset km trasy bez cienia zmęczenia. Dobrze wygluszone wnętrze pozwala podróżować z prędkoscią 120km/h bez jakiegokolwiek odczuwania prędkości. Jedynym minusem jest pojawianie się świtu powietrza od strony bezramkowych szyb drzwi powyżej 150km/h. Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją strone www.volvo-c70.tk

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

7/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

6/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Wydajna dmuchawa oraz nagrzewnica, oraz automatyczna klimatyzacja zapewnia komfortowe podróżowanie w każdych warunkach. W ponad 10letnich egzemplarzach częstą usterka jest pękająca nagrzewnica która w wielu przypadkach trzeba wymienić na nową. Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją strone www.volvo-c70.tk

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

wysoko osadzona tylna szyba oraz kształ nadwozia sprawiają że widoczność do tyłu jest mocno ograniczona. Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją strone www.volvo-c70.tk

Widoczność do przodu

7/10

Widocznośc do tyłu

3/10

Widoczność w lusterkach

7/10

Elektryka/Elektronika

w 12 letnim egzemplarzu kompletnie (odpukać) nic nie szwankuje.

Elektryka

9/10

Elektronika

9/10

Naprawy

Na pewno taniej niż jaguar :P Po więcej info na temat tego modelu zapraszam na moją stronę www.volvo-c70.tk

Niezawodność

8/10

Koszty napraw

4/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

komfort jazdy spowodowany twardym niskim zawieszeniem połączony z niskoprofilowanymi opoanami na polskie drogi to niezbyt dobre rozwiązanie.

Komfort jazdy

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

jest poprostu unikatowy, rzadko spotykany na polskich i nie tylko drogach. W stanach jest nazywany 'head turner'

Nadwozie

autor opinii