Opinia Volvo V70 2.0 D3 163KM (turbo diesel) kombi 2010r., ocena użytkownika (24rj)

Volvo V70 2010r. - opinia użytkownika

nadwozie: kombi

silnik: 2.0 D3 163KM (turbo diesel)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 160 000 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: 5 lat

data oceny: 2014-12-20

liczba wyświetleń: 7292

Spalanie

Jedyny plus tego auta jest bardzo dobre spalanie.
diesel
gaz
Miasto
8.50
-.--
Trasa
5.00
-.--
Cykl mieszany
7.50
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Nie

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Trzymać się od silnika D3 z daleka! Podejrzewam, że zawieszenie, skrzynia jest tak samo daremna jak w tym modelu!

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Tylko komuś kto się nie zna na jakości i przed tym autem jeździł jakimś dziadostwem...

Ocena ogólna

Dla mnie porażka. Jestem zawiedziony brakiem elastyczności silnika oraz bezrozumnym działaniem skrzyni biegów.

Ocena ogólna

1/10

Układ jezdny

Auto niestety okazało się wielką klapą! Problemy z zawieszeniem od nowości. Ciągle słychać jakieś dziwne odgłosy spod kół z przodu jak i z tyłu. Oczywiście ASO zawsze mówi, że to normalne, żę wszystko jest ok itp Auto zbyt mocno przechyla się na zakrętach. Nie da się kompletnie wyczuć drogi. Jeśli chodzi o właściwości jezdne to okrutnie się zawiodłem ech

Prowadzenie auta

3/10

Układ kierowniczy

1/10

Hamulce

5/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Tutaj będę bezwzględny, ale silnik to kompletna kpina! Myślałem, że auto mające 5 cylindrów będzie naprawdę fajnie jeździło a tu się okazuję, że totalna krowa! O ile na początku spod świateł fajnie rusza to później jest wołowaty! Jakakolwiek redukcja nie przynosi żadnego efektu jaki by się zamierzało. Skrzynia biegów nie wie co ma robić na zakrętach. Jak czytałem różne opinie to żaden matoł nie napisał, że auto podczas skręcania i wychodzenia na prostą,automat myśli dosłownie 1,5-2 sekundy jaki bieg ma k....wrzucić! TO KPINA!!!

Elastyczność

1/10

Skrzynia biegów

1/10

Silnik

2/10

Przyspieszenie 0-100km

3/10

Przyspieszenie 60-120km

2/10

Przyspieszenie 80-120km

1/10

Komfort jazdy

Nie będę owijał w bawełnę, ale auto załadowane ponad 400kg towaru jedzie gorzej niż mój vw crafter!!! Fotele mam wielkie (takie dla krowy z dużym dupskiem) i jedyna wada to strasznie śliska skóra! Mam wentylowaną i może dlatego...Na dziurach ciągle słychać tylne zawieszenie jakby amortyzatory chciały się przedostać do bagażnika. Każda dziurę, koleinę czuć na dupie!

Resorowanie bez obciążenia

3/10

Resorowanie z obciążeniem

1/10

Fotele przednie

1/10

Fotele tylne

1/10

Jazda z kompletem pasażerów

1/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

W tym aucie jedyny dla mnie plus jest taki, że miejsca jest bardzo dużo i nikt nie narzeka ani z przodu ani z tyłu. Bagażnik jest trochę mały i cały czas coś w nim skrzypi! Podczas ściągania kratki musiałem użyć brechy żeby odgiąć pewne mocowania bo niestety śruby na zgrzewach puściły!

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

10/10

Bagażnik

5/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

5/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

Bez zastrzeżeń. Polecam w każdym aucie wentylowane siedzenia.

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

Ja nie nosze okularów ani nie jestem gruby, żeby nie powiedzieć tłusty i nie mam problemów z jazdą na wprost i do tyłu. Kwestia umiejętności i braku ograniczeń fizycznych...

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

10/10

Widoczność w lusterkach

10/10

Elektryka/Elektronika

Na razie nic nigdy nie wysiadło...

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Poza zawieszeniem, które jest bardzo źle dopracowane oraz słaby silnik i gówno warta skrzynia biegów, to reszta jest do zaakceptowania.

Niezawodność

5/10

Koszty napraw

5/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Układ jezdny

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Nic

autor opinii