Opinia Volvo XC 70 Summum 2.4 D5 185KM (olej napędowy) kombi 2008r., ocena użytkownika (zpm)

Volvo XC 70 Summum 2008r. - opinia użytkownika

nadwozie: kombi

silnik: 2.4 D5 185KM (olej napędowy)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 1 500 km

liczba drzwi: 5

wyposażenie: ABS,Kontrola trakcji ,Klimatyzacja

pochodzenie: krajowy

jeździłem/łam tym autem: niecały rok

data oceny: 2008-11-05

liczba wyświetleń: 5064

Spalanie

diesel
gaz
Miasto
12.20
-.--
Trasa
8.80
-.--
Cykl mieszany
10.00
-.--

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Trudno powiedzieć

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

nie oszczedzac na wyposazeniu - inaczej caly ten zakup jest bez sensu..

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

kazdemu kto lubi konserwatywny design. Mile auto do dlugich podrozy z rodzina, fajne do wypadow na zasniezona lesna droge...zdecydowanie jednak nie do jazdy w terenie....

Ocena ogólna

maly miejski czolg z wyciszonym i bardzo komfortowym wnetrzem. Rodzinny samochod idealny na wyjazdy poza miasto. Ze wzgledu na gabaryty i spalanie raczej nie najlepszy jako auto do codzinnego poruszania sie w miescie.

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

troche niezgrabny w parkowaniu. mam auto z regulowanym stopniem wspomagania - w opcji srednia sila wspomagania nawet plec piekna nie ma klopotow z manewrami parkowania

Prowadzenie auta

9/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

7/10

Parkowanie

6/10

Napęd

D5 to calkiem zwawy silnik diesla o duzej kulturze pracy i zminimalizowanym klekotaniu .Wiecej niz dobre przyspieszenie do ok 120 km/h. Silnik niestety placi niezwyklym jak na diesla apetytem na paliwo za swoje sympatyczne osiagi.

Elastyczność

10/10

Skrzynia biegów

7/10

Silnik

7/10

Przyspieszenie 0-100km

9/10

Przyspieszenie 60-120km

9/10

Przyspieszenie 80-120km

9/10

Komfort jazdy

idealny samochod dla rodziny 2+2.

Resorowanie bez obciążenia

9/10

Resorowanie z obciążeniem

9/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

7/10

Jazda z kompletem pasażerów

9/10

Wyciszenie

9/10

Nadwozie i wnętrze

wykonczenie bez pudla w konwencji surowej skandynawskiej stylistyki. Bardzo tradycjonalny w koncepcji stylistycznej - bedzie sie podobal wszystkim konserwatywnym wielbicielom 4-ch kolek.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

8/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

8/10

Bagażnik

8/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

8/10

Karoseria

7/10

Wentylacja i ogrzewanie

bez pudla - efektywnie i bezszmerowo

Wentylacja i ogrzewanie

10/10

Widoczność

przednie slupki wchodza niebezpiecznie w pole widzenia przy skretach na skrzyzowaniach.

Widoczność do przodu

8/10

Widocznośc do tyłu

7/10

Widoczność w lusterkach

7/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka

7/10

Elektronika

7/10

Naprawy

o awaryjnosci nie moge pisac bo zdecydowanie zbyt krotko go posiadam. Koszty napraw i serwisu sa jednak z pewnoscia wysokie

Niezawodność

5/10

Koszty napraw

1/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

wolno myslacy Geartronic, dosc wysoka lapczywosc na paliwo.

Napęd

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Komfort jazdy

autor opinii