Opinia Buick Park Avenue GTS 3.8 II 204KM (benzyna+gaz) sedan (limuzyna) 1996r., ocena użytkownika (259f)

Buick Park Avenue GTS 1996r. - opinia użytkownika

nadwozie: sedan (limuzyna)

silnik: 3.8 II 204KM (benzyna+gaz)

skrzynia biegów: automatyczna

przebieg: 190 000 km

liczba drzwi: 5

pochodzenie: importowany

jeździłem/łam tym autem: 1 rok

data oceny: 2016-04-24

liczba wyświetleń: 1354

Spalanie

Wszystko zależy od ambicji kierowcy. Realnie lpg 13-15 litrów. Sekwencja
benzyna
gaz
Miasto
14.00
16.00
Trasa
8.70
13.30
Cykl mieszany
13.00
14.80

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?

Odpowiedź:Tak

Na co zwrócić uwagę podczas zakupu tego auta?

Czy auto ma oznaki przegnitego. Nie może mieć rdzy. Nie może śmierdzieć w aucie i w bagażniku pleśnią. Jest jeszcze niewielka świadomość używania takich aut. Ludzie je kupują a potem ze względu na złe lub brak serwisowania doprowadzają do tragicznego stanu. Na zdjęciach zawsze ładnie wygląda :)

Na co zwrócić uwagę podczas codziennego użytkowania tego auta?

Należy go używać. Ciekawa alternatywa dla Jaguara. Inna bajka niż BMW Audi czy Mercedes. Auto z duszą i misją. Więcej na FB kot edek

Komu poleciłbyś/poleciłabyś to auto?

Tak każdemu kto ma troszkę serca do motoryzacji oraz czerpie relaks z jazdy autem

Ocena ogólna

Dwie wady. Brak v8. Brak napędu na tył. Reszta to same zalety ma wszystko czego nie maja auta z DE

Ocena ogólna

9/10

Układ jezdny

Długość auta to 5.3 wiec posiada wszelkie związane z tym problemy. Wersja GTS ma troszkę utwardzone zawieszenie wiec jest optymalna. Jednak to jest spory kawał auta

Prowadzenie auta

8/10

Układ kierowniczy

8/10

Hamulce

8/10

Parkowanie

5/10

Napęd

Skrzynia 3 biegowa plus masa auta oraz prosta myśl techniczna nie czynią go faworytem w sprincie. Jednak V6 i 204 Km pozwalają na poruszanie się bez kompleksów. Uważam że to odpowiednie zestrojenie na dane czasy. Sugeruje szukać auta z tym właśnie 204km silnikiem. Ekonomia i frajda z jazdy

Elastyczność

9/10

Skrzynia biegów

6/10

Silnik

10/10

Przyspieszenie 0-100km

7/10

Przyspieszenie 60-120km

6/10

Przyspieszenie 80-120km

6/10

Komfort jazdy

I tutaj amerykany zafundowali poczucie luksusu. Cała przyjemność poza wyglądem zaczyna się po zajęciu dowolnego miejsca w aucie.

Resorowanie bez obciążenia

10/10

Resorowanie z obciążeniem

10/10

Fotele przednie

10/10

Fotele tylne

10/10

Jazda z kompletem pasażerów

8/10

Wyciszenie

10/10

Nadwozie i wnętrze

Najlepsza wersja ze skórzaną tapicerka. Dodatkowo każdy ma miejsce na swój kubek z napojem. A bagażnik zmieści więcej niż wygląda z zewnątrz.

Przestrzeń z przodu

10/10

Przestrzeń z tyłu

10/10

Wygoda obsługi (ergonomia)

9/10

Bagażnik

10/10

Jakość materiałów i wykończenia

10/10

Możliwość aranżacji

10/10

Karoseria

10/10

Wentylacja i ogrzewanie

Climatronic dwustrefowy. Dobrze wykonuje swoją prace

Wentylacja i ogrzewanie

9/10

Widoczność

Generalnie jest ok. Auto ma dobrą widoczność. Utrudniają manewrowanie autem tylko wymiary. Polecam czujniki lub kamerę cofania

Widoczność do przodu

10/10

Widocznośc do tyłu

8/10

Widoczność w lusterkach

9/10

Elektryka/Elektronika

Elektryka całą działa. Ważny jest stan w jakim kupimy to auto. Z racji sporego wieku trzeba szukać najdroższych modeli. Okazję to w tym wypadku raczej tylko w biedronce.

Elektryka

10/10

Elektronika

10/10

Naprawy

Tutaj jak w każdym aucie coś wymienić trzeba. Jedyne co jest na nie to akcyza i dostawa części z USA. Cześć elementów jest dostępnych w Pl jedna niektóre są tylko w USA tam kosztują tyle ile do Fiata Punto jednak koszty pośrednie robią swoje.

Niezawodność

9/10

Koszty napraw

9/10

Co negatywnie zaskoczyło oceniającego?

Cena części z usa a konkretnie akcyza transport itd.....

Inne

Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego?

Przestrzeń ergonomia oraz nietypowe rozmieszczenie elementów sterowania

Wnętrze

autor opinii
Kot edek