Audi 100 opinie, oceny użytkowników, Audi 100 spalanie 1.8 (strona 1)

Opinie o samochodach Audi 100

1.8

Liczba ocen: 5

Średnia ocena:

8.20/10

Audi 100 spalanie (l/100km)

  benzyna / gaz diesel
miasto 10.75/3.33 -.--
trasa 7.50/2.67 -.--
cykl mieszany 9.25/3.00 -.--

100

OCENY AUDI 100


Ogólna ocena:  

10/10


Audi zostało zakupione w Holandii (jest to opcja wykonywana na rynek holenderski i szwajcarski). Eksploatację rozpoczęto przy stanie licznika 150 tyś km. Od dnia zakupu pokonano 111 tyś km. Jest to mały przebieg, stąd też mała awaryjność. Samochód jest serwisowany na czas i garażowany...
Opinia o układzie napędowym:
Rzadkie używanie lewarka - to zasługa 5-cio biegowej manualnej skrzyni biegów. Silnik pracuje równo - bez klekotania. Jest mało dynamiczny, ale do turystycznej jazdy wystarczy. Silnik od zmiany do zmiany (co 10 tyś. km) - nie bierze oleju.
Opinia o komforcie:
Komfort jazdy (bardzo dobrze wybiera nierówności na polskich dziurawych drogach). Podczas jazdy można swobodnie rozmawiać przy włączonym radio.
Opinia o nadwoziu:
Wygodne siedzenia przednie i tylne - ogrom przestrzeni - salonka na kołach. Jeden schowek oraz cztery kieszenie w drzwiach plus półka pod nogani kierowcy. Jest to ilość wystarczająca. Lekkie rysy deski rozdzielczej od słońca. Zacinający się szyberdach (manualny). Lekkie ogniska rdzy na tyl...
Opinia o układzie jezdnym:
Bardzo dobre prowadzenie na polskich dziurawych drogach. Miękkie zawiedzenie, dobrze wchodzi w zakręty. Trudno wyprowadzić z równowagi. Brak wspomagania kierownicy powoduje, że czuje się samochód. Gorzej przy parkowaniu - duże gabaryty.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

8/10



Opinia o układzie napędowym:
4 biegi to mało. brakuje mocy.
» pełna opinia


Ogólna ocena:  

9/10



Ogólna ocena:  

7/10



Ogólna ocena:  

7/10


 
1 z 1
 


ŚREDNIE OCENY AUDI 100

Czy z perspektywy czasu to był dobry zakup?
Tak 80.00% głosów 4
Raczej tak 20.00% głosów 1
Trudno powiedzieć 0.00% głosów 0
Raczej nie 0.00% głosów 0
Nie 0.00% głosów 0
Układ jezdny
Prowadzenie auta
9.0/10
Układ kierowniczy
8.4/10
Hamulce
8.8/10
Parkowanie
8.0/10
Napęd
Elastyczność
8.2/10
Skrzynia biegów
7.2/10
Silnik
8.8/10
Przyspieszenie 0-100km
7.0/10
Przyspieszenie 60-120km
6.6/10
Przyspieszenie 80-120km
6.8/10
Komfort jazdy
Resorowanie bez obciążenia
8.8/10
Resorowanie z obciążeniem
8.4/10
Fotele przednie
9.2/10
Fotele tylne
9.2/10
Jazda z kompletem pasażerów
8.8/10
Wyciszenie
7.8/10
Nadwozie i wnętrze
Przestrzeń z przodu
9.6/10
Przestrzeń z tyłu
9.8/10
Wygoda obsługi (ergonomia)
9.0/10
Bagażnik
10.0/10
Jakość materiałów i wykończenia
8.2/10
Możliwość aranżacji
7.8/10
Karoseria
9.8/10
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja i ogrzewanie
7.8/10
Widoczność
Widoczność do przodu
9.2/10
Widocznośc do tyłu
8.4/10
Widoczność w lusterkach
7.6/10
Elektryka/Elektronika
Elektryka
9.0/10
Elektronika
8.6/10
Naprawy
Niezawodność
8.2/10
Koszty napraw
6.8/10
Co pozytywnie zaskoczyło oceniających?
Niezawodność 2
Komfort jazdy 1
Co negatywnie zaskoczyło oceniających?
Spalanie 1
Wentylacja i ogrzewanie 1
Nic 1

PRZYDATNE INFORMACJE

Osoby zainteresowane autem Audi 100 brały także pod uwagę zakup innego samochodu. Najczęściej był to samochód: Audi 80.

  Audi

  100

  Audi

  80

Najciekawsza opinia użytkownika o Audi 100

Zdjęcie użytkownika

użytkownik:

liczba głosów: 13

Audi 100 Sedan 1800 SF 90KM 1984r. sedan (limuzyna)

Ocena ogólna
Audi zostało zakupione w Holandii (jest to opcja wykonywana na rynek holenderski i szwajcarski). Eksploatację rozpoczęto przy stanie licznika 150 tyś km. Od dnia zakupu pokonano 111 tyś km. Jest to mały przebieg, stąd też mała awaryjność. Samochód jest serwisowany na czas i garażowany. Jestem drugim właścicielem. Wady to słabe przewietrzanie i mocne nagrzewanie wnetrza. Tak to same zalety.

Układ napędowy
Rzadkie używanie lewarka - to zasługa 5-cio biegowej manualnej skrzyni biegów. Silnik pracuje równo - bez klekotania. Jest mało dynamiczny, ale do turystycznej jazdy wystarczy. Silnik od zmiany do zmiany (co 10 tyś. km) - nie bierze oleju.

Widoczność
Widoczność wzorowa, ale należy uwzględnić martwe pole. Lusterka zwykłe i brak powiększenia pola widoczności, jakie oferują lusterka sferyczne. Po stronie kierowcy wewnątrz zamontowałem lusterko okragłe, które niweluje martwy punkt (patent podpatrzony podczas pobytu w Niemczech - zdaje egzamin oraz sferyczne wewnętrzne. Wszystkie lusterka są przyciemnione i likwiduja refleksy w słońcu i podczas jazdy nocnej.

Komfort
Komfort jazdy (bardzo dobrze wybiera nierówności na polskich dziurawych drogach). Podczas jazdy można swobodnie rozmawiać przy włączonym radio.

Nadwozie
Wygodne siedzenia przednie i tylne - ogrom przestrzeni - salonka na kołach. Jeden schowek oraz cztery kieszenie w drzwiach plus półka pod nogani kierowcy. Jest to ilość wystarczająca. Lekkie rysy deski rozdzielczej od słońca. Zacinający się szyberdach (manualny). Lekkie ogniska rdzy na tylnych nadkolach (nad brzegami z obu stron o powierzchni około 1 cm). Możliwość demontażu tylnych siedzeń. Przepastny bagażnik (620 cm przestrzeni) - bez możliwości aranżacji. Jest dodatkowy otwór umożliwiający przewiezienie nart. Dostępność i rozmieszczenie przełączników oraz widocznośc zegarów - wzorowa i ergonomicna.

Układ jezdny
Bardzo dobre prowadzenie na polskich dziurawych drogach. Miękkie zawiedzenie, dobrze wchodzi w zakręty. Trudno wyprowadzić z równowagi. Brak wspomagania kierownicy powoduje, że czuje się samochód. Gorzej przy parkowaniu - duże gabaryty.

Naprawy
Bardzo łatwy dostęp do części, zastosowano zamienniki PJ, przystępne ceny, zakupy w internecie oprócz skrzyni

Wentylacja i ogrzewanie
Wydajność nawiewów średnia, tak samo szybkość nagrzewania i chłodzenia. Latem bardzo nagrzewa się wnętrze pojazdu. Jest to zasługa dużego przeszklenia karoserii i dużego pochylenia szyb bocznych, a szczególnie przedniej i tylnej. Dodatkowy montaż filtra przeciwpyłkowego w/g własnego pomysłu i we własnym zakresie.

Elektryka/elektronika
Brak problemów. Jest to wynikiem dbałości o instalację (serwis we własnym zakresie) - wymiana co 30 tys km świec (trzy elektrody), przewodów zapłonowych, palca rozdzielacza, kopułki (BOSCH).

Pełna opinia o Audi 100 Sedan 1800 SF 90KM 1984r. sedan (limuzyna) »

Zobacz również opinie:

Audi 100: hatchback, kombi, sedan (limuzyna)

Audi 100: benzyna, olej napędowy, turbo diesel, benzyna+gaz

Audi 100: 0.6, 0.65, 0.7, 0.8, 0.9, 1.0, 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.5, 1.6, 1.7, 1.8, 1.9, 2.0, 2.1, 2.2, 2.3, 2.4, 2.5, 2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 3.0, 3.1, 3.2, 3.3, 3.4, 3.5, 3.6, 3.7, 3.8, 3.9, 4.0, 4.1, 4.2, 4.3, 4.4, 4.5, 4.6, 4.7, 4.8, 4.9, 5.0, 5.1, 5.2, 5.3, 5.4, 5.5, 5.6, 5.7, 5.8, 5.9, 6.0, 6.1, 6.2, 6.3, 6.4, 6.5, 6.6, 6.7, 6.8, 6.9, 7.0, 7.1, 7.2, 7.3, 7.4, 7.5, 7.6, 7.7, 7.8, 7.9, 8.0

Audi 100: 1996, 1995, 1994, 1993, 1992, 1991, 1990, 1989, 1988, 1987, 1986, 1985, 1984, 1983, 1979